اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دیلم خبر داد

تحقق 15 میلیارد ریال درآمدهای پیش‌بینی شده شهرداری دیلم

شهردار دیلم گفت: از 24 میلیارد پیش‌بینی درآمد داخلی برای شهرداری تقریباً 15 میلیارد ریال آن تاکنون محقق شده است.

تحقق 15 میلیارد ریال درآمدهای پیش‌بینی شده شهرداری دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، محمود طاهری‌نیا صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر دیلم اظهار داشت: در صورتی که اعتبار تخصیص داده شود خیابان 20 متری مسکن مهر با اعتباری در حدود 3 میلیارد ریال پیمانکارش آماده است که شروع به کار کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در خیابان دادگاه قدیم(خیابان ولیعصر) یک مِلک وجود دارد که اگر این روزها این مِلک به تملک شهرداری درآید امیدواریم تا قبل از سال آسفالت و کانال‌کشی این خیابان هم بتوانیم انجام دهیم و مردم بتوانند از آن بهره‌برداری کنند.

وی به کارهای ریز و درشت زیاد دیگری که شهرداری در سطح شهر در حال انجام آنهاست اشاره کرد و افزود: خیلی از این کارها و پروژه‌ها اکثراً به صورت امانی و توسط پرسنل شهرداری در حال اجراست و سعی‌مان بر این است با توجه به اینکه اعتبارات شهرداری خیلی نیست در فرصت اندک و با کمترین هزینه به سرانجام برسد.

شهردار دیلم یادآور شد: کل اعتباری که برای شهرداری در سال گذشته پیش‌بینی شده بود 43 میلیارد ریال بوده و 23 میلیارد ریال آن در بخش اعتبارات دولتی و در بخش تملک داریی‌ها بوده که 11 میلیارد و 350 میلیون ریال آن به شهرداری داده شده است.

وی گفت: از 24 میلیارد پیش‌بینی درآمد داخلی برای شهرداری تقریبا 15 میلیارد ریال آن تاکنون محقق شده است.

طاهری‌نیا در ادامه سخنان خود به تجهیز و بهسازی پارک‌ها اشاره کرد و افزود: در راستای تجهیزات پارک‌ها و میادین سه دستگاه وسیله شهر بازی کودک خریداری شده و در پارک‌ها نصب شده و در حال حاضر از آنها استفاده می‌شود.

وی ابراز داشت: بخش زیباسازی هم به تازگی در شهرداری دیلم فعال کرده‌ایم که تقریباً پرسنل این بخش به طور خودکار خودشان کارهای خود را انجام می‌دهند و طراحی‌ها را انجام می‌دهند.

شهردار بندر دیلم در پایان اظهار داشت: خیلی از این کارها با هزینه بسیار کم انجام می‌شود مثلاً بهسازی یک پارک ممکن است با یک هزینه بسیار ناچیز انجام شود ولی شکل کار کلاً عوض می‌شود و نورپردازی، فضای سبز و حتی موزاییک و سنگ جدول‌های جدید با یک طراحی جدید و یک شکل زیبا انجام می‌شود تا لااقل بتوانیم سیمای شهر را برای ایام نوروز و استفاده شهروندان عوض کنیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول