اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار و مسئولان استانی

بخش تالاسمی بیمارستان دیلم افتتاح شد

با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی و بخش تالاسمی بیمارستان بقیه‌الله الاعظم(عج)دیلم افتتاح شد.

بخش تالاسمی بیمارستان دیلم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم صبح امروز در آیین افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان گفت: بخش تالاسمی بیمارستان با هزینه خیّر گمنام دیلمی در فضایی به مساحت 220 متر احداث شده است.

عبدالحسین ناصری افزود: در شهرستان دیلم 21 بیمار تالاسمی وجود دارد که مورد درمان قرار می‌گیرند و بطور هفتگی به بیمارستان مراجعه کرده و خون مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

وی بیان داشت: از سال 77 که واحد تالاسمی دیلم راه‌اندازی شده تاکنون فضای فیزیکی مناسبی در اختیار این بیماران قرار نداشته ولی با همت این خیّر نیکوکار و گمنام کار احداث فضای فیزیکی از آبان 90 آغاز شد.

رئیس شبکه بهداشت دیلم اضافه کرد: فضای این بخش بر اساس نقشه‌های تیپ دانشگاه و استانداردهای لازم طراحی و ساخته شده است.

ناصری ابراز داشت: جای خوشبختی است که با توجه به پیشگیری‌های به‌عمل آمده از سال 86 تاکنون بیمار تالاسمی جدید نداشته‌ایم و بیماران فعلی هم مربوط به سال‌های قبل بوده و بحمدالله با انجام آزمایشات و آموزش‌های قبل از ازدواج زوجین دیگر مورد تالاسمی جدید نداریم و از این به بعد هم نخواهیم داشت.

فرماندار دیلم نیز گفت: خیّر گمنامی که این کار خیر را انجام داده اجرش در دنیا و آخرت با خداوند متعال است و پاداش مستوفی بگیرد.

اسماعیل کاظمی از تلاش‌ها و پیگیری رئیس شبکه بهداشت که زمینه‌ساز این کار خیر شده تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم این کار خیری که انجام شده و نیاز شهرستان هم است و افرادی که از نعمت سلامتی برخوردار نیستند و نیازمندند بتوانند اینجا مداوا شوند و خدماتشان را دریافت کنند.

فرماندار دیلم همچنین از زحمات چندین ساله غلامرضا گله‌گیری‌زاده مسئول بخش تالاسمی بیمارستان دیلم که از ابتدای راه‌اندازی واحد تالاسمی ارتباطی صمیمی و پدرانه با بیماران تالاسمی داشته تقدیر و تشکر ویژه کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول