اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دیلم

2 پروژه عمرانی در بیمارستان دیلم افتتاح شد

با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان دیلم، نمازخانه و استراحتگاه همراهان بیمار، بیمارستان دیلم به بهر‌ه‌برداری رسید.

2 پروژه عمرانی در بیمارستان دیلم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم صبح امروز در این آیین گفت: این بنای خیری است که با دست مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد، مسجد بقیه‌الله‌الاعظم(عج) در فضای 180 مترمربع توسط خیر نیکوکار دیلمی حاج ماندنی یوسفانی احداث شده است.

عبدالحسین ناصری افزود: عملیات اجرایی احداث این بنا در شهریور 90 آغاز شد و اکنون آماده بهره‌برداری است و تمام هزینه‌های آن توسط خیر داده شده و آن را به یاد والده مرحومش احداث کرده است.

وی ابراز داشت: این بنا شامل یک شبستان مسجد و دو اتاق استراحتگاه مجزا مردانه و زنانه برای استراحت همراهان بیمار و سرویس بهداشتی است. این بنا موجب خیرات برای رفتگان خیر می‌شود امیدواریم این نیت خیر استمرار پیدا کند تا در فضای سلامت شهرستان ما هم بتوانیم با توانمندی خیرین در ارتقای سطح سلامت جامعه گام برداریم.

فرماندار دیلم نیز در این آیین گفت: ارزش مال دنیا به این است که انسان اول آبرویش را با آن حفظ کند و بعد کارهای خیر انجام دهد.

اسماعیل کاظمی افزود: کل مال دنیا اوج اهمیتی که دارد در استفاده از آن در امورات خیر و عام‌المنفعه است که بعد به عنوان باقیات الصالحات بماند و ذخیره آخرت انسان شود. امیدواریم ثواب این کار خیر برای اموات و رفتگان این خیّر نیکوکار باشد. 

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول