اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور والیبالست‌های نونهال کردستانی

نخستین همایش استعدادیابی والیبال کردستان ‌برگزار شد

نخستین همایش استعدادیابی والیبال کردستان با حضور 18 تیم از شهرهای مختلف استان در خانه والیبال سنندج برگزار شد.

نخستین همایش استعدادیابی والیبال کردستان ‌برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیش از ظهر امروز نخستین همایش استعدادیابی والیبال کشور در استان کردستان و به میزبانی شهر سنندج برگزار شد.

عطاالله حیدریان رئیس هیئت والیبال استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه طی یک سال اخیر فعالیت‌های گسترد‌ه‌ای برای ساماندهی امور هیئت و تضمین فعالیت‌های ورزشی برای سال‌های آتی صورت گرفته‌است.

وی افزود: در اولین گام مبحث نونهالان مورد توجه قرار گرفت و در این مسیر نیز هم‌اکنون 18 تیم در شهرهای مختلف استان تشکیل شده است.

رئیس هیئت والیبال استان کردستان تصریح کرد: طی 8 ماه اخیر کانون‌های استعدادیابی در همه شهرهای استان و حتی بخش‌های شهرستانی نیز فعال شده و 6 کارگاه طراحی و یکسان‌سازی تمرینات نیز ویژه بانوان و آقایان برگزار شده است.

حیدریان اظهار داشت: برگزاری 3 دوره کلاس مربی‌گری درجه 3، یک دوره لاس مربی‌گری ارتقای سطح 3 به سطح 2، یک دوره داروی درجه 2 به درجه یک، اعزام تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید در دو بخش خواهران و برادران به مسابقات کشوری از دیگر اقدامات انجام شده طی یکسال اخیر است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل تیم‌های نونهالان در همه شهرستان‌ها و استعدادیابی در بین نونهالان 12 سال و 14 سال شاهد تشکیل تیم‌های پایه قوی برای استان و بازیابی جایگاه والای کردستان در عرصه والیبال ایران اسلامی باشیم.

هژیر زمانی مسئول کمیته استعدادیابی هیئت والیبال استان کردستان نیز در این مراسم از انسجام همه هیئت‌های شهرستانی برای تقویت تیم‌های پایه و حمایت از استعدادهای والیبال استان خبر داد و افزود: هم‌اکنون 7 تیم پایه در سنندج، 2 تیم در سریش‌آباد، 2 تیم در مریوان، 2 تیم در سقز تشکیل شده و در شهرهای دیواندره، سروآباد، قروه و یاسوکند نیز هرکدام یک تیم تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های هیئت‌ها، ارتقای سطح کیفی آموزش‌های ارائه شده، شناسایی استعدادهای ناب ورزشی و حمایت از فعالان این عرصه در سطوح مختلف سنی به همراه پشتوانه‌سازی برای تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از اهداف طرح ملی استعدادیابی بوده و این مهم با جدیت هرچه تمام‌تر در استان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/79006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول