اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خبر داد

تبیین منویات رهبری برای دانشجویان با طرح‌های ابتکاری در آذربایجان غربی

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: منویات مقام معظم رهبری در قالب طرح‌های ابتکاری مختلف برای دانشجویان مناطق مختلف آذربایجان غربی تبیین می‌شود.

تبیین منویات رهبری برای دانشجویان با طرح‌های ابتکاری در آذربایجان غربی

امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: هشت مرکز به عنوان زیرمجموعه معاونت فرهنگی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: مرکز فرهنگی دانشجویی امام ولایت فقیه و انقلاب یکی از مهم‌ترین مراکز است، این مجموعه در راستای نهادینه‌سازی تفکرات و راهبردهای رهبری در دانشگاه‌ها حضور فعال و چشمگیری دارد.

رستم‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه فرمایشات ایشان در همه زمینه‌‌ها و همه جا راهبرد و الگوی اقشار مختلف مردم قلمداد می‌شود، لازم است دانشجویان با دغدغه‌های رهبری بیشتر آشنا شوند.

این فعال فرهنگی با اظهار به اینکه در همه موضوع‌ها رهنمودهای ولایت فقیه راهگشا است، خاطرنشان کرد: در دیدار با دانشگاهیان سعی می‌کنیم اهمیت و جایگاه فرمایشات رهبری را تبیین کرده و در این ‌راستا برنامه‌ها و مسابقات مختلفی به مرحله اجرا بگذاریم.

این مدرس دانشگاه با اظهار به اینکه اجرای برنامه‌هایی در این سمت و سو موجب کشاندن توجه دانشجو به فرمایشات رهبری می‌شود، اضافه کرد: برای موضوع‌یابی و تعیین سوژه برای برپایی برنامه‌های فرهنگی به رهنمودها و سخنرانی‌های ایشان رجوع می‌شود.

رستم‌زاده برپایی کرسی‌های آزاداندیشی را یکی از مهم‌ترین مطالبات ایشان عنوان کرد و گفت: این آئین با موضوع‌های مختلف از جمله قانون اساسی و بررسی رویکردهای پویایی اقتصادی، ازدواج دانشجویی، حجاب چرا و چگونه، ازدواج اینترنتی برپا شد.

وی با اظهار به اینکه کرسی آزاداندیشی ازدواج اینترنتی با استقبال بسیار زیاد روبه‌رو شد، خاطرنشان کرد: موضوع‌های بکر، به روز و مطابق با نیاز جوان را باید در اولویت قرار داد.

انتهای پیام/61002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول