اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی:

حضور میلیونی دانشجویان در راهپیمایی 22 بهمن ماه یک امر مسلم است

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: حضور میلیونی و حداکثری دانشجویان در راهپیمایی 22 بهمن ماه یک امر مسلم است.

حضور میلیونی دانشجویان در راهپیمایی 22 بهمن ماه یک امر مسلم است

امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب را تبریک گفت و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی همه روش‌ها و منش‌های غیرانسانی، مظلوم‌ستیزی، ارباب رعیتی و غیر ارزشی از بین رفت.

وی با بیان اینکه جاذبه بیش از اندازه انقلاب اسلامی بین مردم دنیا را شاهد هستیم، ادامه داد: صدور انقلاب و منویات آن زمانی فقط یک آرمان و پیش‌آگاهی بود ولی امروز آن موضوع به واقعیت تبدیل شده است.

این فعال حوزه فرهنگی با اشاره به اینکه حساسیت‌ مغرضانه چند کشور خاص را نسبت به انقلاب‌مان شاهد هستیم، ادامه داد: در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و سایر مناسبت‌های سال باید به جایگاه مفاهیم قرآنی بیش از پیش توجه شود، زیرا انقلاب ما از ماهیت دینی برخوردار است.

رستم‌زاده با بیان اینکه مبنای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 آموزه‌های قرآنی و دینی بود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های پاسداشت ایام دهه فجر تنها محدود به این بازه زمانی خاص نبوده، مسائل دینی و معنوی باید از جایگاه ممتاز و ویژه‌ای برخوردار شود.

انتهای پیام/61002/ط10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول