اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های قزوین خواستار شد

حضور دانشجویان ایرانی و غیرایرانی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های قزوین با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور دانشجویان ایرانی و غیرایرانی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه شد.

حضور دانشجویان ایرانی و غیرایرانی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در این بیانیه آمده است: خداجویان ولایت مدار و قهرمانان مجاهد این دیار با تاسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) در برابر هرگونه ستم و تعدی که کرامت انسانی آنان را تهدید می‌کند همچون جبل‌الرّاسخ ایستاده و طوفان‌های حادثه را یک به یک پشت سر نهاده و از آرمان‌های پاک و متعالی اسلام پاسداری می‌کنند تا جلوه تمام عیار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به عالم و آدم نشان دهند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز شاهد هستیم که به برکت خون این شهیدان والا مقام، پیام انقلاب و ندای آزادی خواهی از گستره مرزهای جغرافیایی ایران بیرون رفته و کاخ مستکبران عالم را در اقصی نقاط  جهان به لرزه درآورده که بیداری اسلامی و جنبش‌های ضد استبدادی همچون وال استریت نمونه‌ای از این امر به شمار می‌رود.

این بیانیه تأکید می‌کند: حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی باران رحمت الهی و جلوه‌ای از حماسه، عرفان، معنویت، عزت و اقتدار است و بارش این حضور در راهپیمایی 22 بهمن موجب پاک شدن صفحات انقلاب از وجود ویروس‌ها و میکروب‌های دشمنان و منافقین داخلی و خارجی شده و موجب می‌شود تا دشمنان خارجی که چشم طمع به انقلاب دوخته و فکر می‌کنند مردم از انقلاب خسته شده‌اند دلسرد کرده و این آرزو را به گور ببرند.

اعضا و کارکنان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن 1357 به رهبری امام راحل (ره) و تبریک این روز مبارک به رهبر معظم انقلاب و آحاد ملت قهرمان و شهیدپرور ضمن شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از اساتید، دانشجویان ایرانی و غیرایرانی و دانشگاهیان استان قزوین دعوت می‌کند تا با حضور پرشور خویش در راهپیمایی روز 22 بهمن به سیل خروشان عظیم ملت در این حرکت دشمن شکن بپیوندند.

انتهای پیام/2667/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول