اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج:

فعالیت‌های دانشجویی را نمی‌شود اجباری کرد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج گفت: فعالیت‌های دانشجویی را نمی‌شود اجباری کرد.

فعالیت‌های دانشجویی را نمی‌شود اجباری کرد

یوسف نیکروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی را باید خود دانشجویان اداره کنند چرا که در این صورت است که کار فرهنگی می‌تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج افزود: به هیچ عنوان بنا نداریم در کارهای فرهنگی و همه فعالیت‌های دانشجویان اجباری داشته باشیم بلکه میخواهیم دانشجویان، خودجوش برنامه‌ها و فعالیت‌هایشان را اداره کنند.

وی با بیان اینکه در قبال فعالیت‌های دانشجویی، بیشتر نقش حمایتی داریم، تصریح کرد: در چارچوب قوانین و مقررات هیچ فعالیتی را منع نمی‌کنیم و قانون در این زمینه شفاف است.

نیکروز، برقراری ارتباط با مجموعه‌های بیرون دانشگاه یاسوج را یکی از برنامه‌های خود خواند و ادامه داد: این ارتباط‌ها تاکنون وسیع نبوده و در این دوره تلاش می‌کنیم تا این تعاملات واقعی و همراه با خروجی موثر باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: با این ظرفیت‌ها و این دانشجویان توانمند، انزوای دانشگاه یاسوج پذیرفتنی نیست و ما جامعه دانشگاهی باید اثرگذاری خود را در جامعه ایفا کنیم.

وی گفت: ما به دنبال این هستیم که وحدت حوزه و دانشگاه مختص به یک روز خاص نباشد و برقراری این ارتباط و تعامل شدنی است.

نیکروز ابراز داشت: با عمده دستگاه‌ها و نهادها وارد تفاهم‌نامه شدیم و این می‌تواند فصل جدیدی را در این دانشگاه رقم بزند.

وی در بعد دانشگاهی نیز گفت: از آنجا که دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کند، دبیری شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های این استان را به عهده داریم که امید است در سایه این تعاملات بتوانیم نقش دانشگاهی خود را به خوبی ایفا کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: این دانشگاه یکی از فعال‌ترین دانشگاه‌های کشور در فعالیت‌های فرهنگی و علمی است.

نیکروز، کرسی‌های آزاداندیشی را یکی از افتخارات این دانشگاه دانست و اضافه کرد: در زمینه برگزاری این کرسی‌ها عملکرد خوبی از قبل وجود داشت و این رویه با برطرف کردن نقاط ضعف ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/82005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول