اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

بسیج دانشجویی البرز از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

بسیج دانشجویی البرز از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج در قسمتی از این بیانیه که به دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز ارسال شده آمده است، انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود، ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استکبار‌ستیز ایران اسلامی در این انقلاب شکوهمند با لبیک به ندای ابراهیم زمان خمینی کبیر کاخ ظلم و ستم وابسته به اجانب شرق و غرب را درهم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه را بنا نهاد.

امروز کارنامه درخشان و پرافتخار این نظام مقدس در عرصه داخلی و بین‌المللی ضرورت شکرگزاری و درک این موهبت الهی را دوچندان می‌کند.

به راستی ملت ایران اسلامی نشان داد که قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را سرلوحه خود قرار داده و همیشه در برابر ظلم و ستم و استبداد به پا می‌خیزد.

مردم این سرزمین با دست خالی در برابر رژیم سفاک پهلوی که وابسته به رژیم آمریکا و انگلیس بود به پیروزی رسیدند.

امروز کشوری که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در آماج توطئه‌هایی همچون هشت سال جنگ، ترور، تحریم، فتنه‌انگیزی قرار گرفت، با توکل به پروردگار و همت مردمانش سربلند و پیروز میدان‌ها شده است و سی و پنجمین سالگرد پیروزی‌اش را جشن می‌گیرد.

امروز ملت ایران در سایه نظام اسلامی با دستیابی به اوج قله‌های اقتدار و افتخار به الگوی بزرگ اسلامی در منطقه تبدیل شده است و استکبار جهانی را در تنگنا قرار داده است.

مسئولان کوتاه‌فکر آمریکایی اخیراً یاوه‌های خود را تکرار کرده و به ملت مقتدر و بزرگ ایران توهین کرده‌اند که پاسخ خود را در روز 22 بهمن‌ماه از مردم ما خواهند شنید.

ما دانشجویان بسیجی استان البرز ضمن محکوم کردن یاوه‌گویی‌های مسئولان آمریکایی آنها را از بی‌ادب‌ترین مسئولان کشورهای دنیا می‌دانیم و در پاسخ به آنها می‌گوییم ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن جواب شما را با شعار انقلابی و ماندگار مرگ بر آمریکا خواهد داد و از مسئولان و دولتمردان نظام جمهوری اسلامی می‌خواهیم با اتکا به نیروی درونی نظام و ملت بزرگ ایران پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دولت آمریکا داده و با ایستادگی در برابر زورگویان عالم از عزت و سربلندی کشور دفاع کنند.

ما دانشجویان بسیجی استان البرز ضمن دعوت آحاد مردم به حضور دندان‌شکن در روز یوم‌الله 22 بهمن‌ماه جهت تجدید پیمان با آرمان‌های اسلام، امام و انقلاب به مقام معظم رهبری اعلام می‌داریم ما تا آخرین نفس چون شهیدان ایستاده‌ایم و شعارمان این است خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول