اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

شعار مرگ بر آمریکا پیام ملت انقلابی ایران به استکبار بود

امام جمعه جیرفت گفت: شعار مرگ بر آمریکای امروز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پیام انقلاب را به همه بدخواهان و کسانی که در برابر ملت‌ها می‌ایستند، اعلام کرد.

شعار مرگ بر آمریکا پیام ملت انقلابی ایران به استکبار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری پیش از ظهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن جیرفت اظهار کرد: خداوند وعده یاری مومنان را داده است و در بهمن سال 57 این وعده محقق شد و ملت انقلابی ایران اسلامی را به پیروزی رساند و بعد از گذشت 35 سال از این پیروزی باشکوه با وجود همه توطئه‌های استکبار جهانی این ملت با سرافرازی راه خود را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز شما با حضور و شعارها، همه حرف‌های گفتنی را فریاد زدید و پیام مردم و انقلاب را به همه بدخواهان و کسانی که در برابر ملت‌ها می‌ایستند، اعلام کردید، تصریح کرد: امروز مردم در ماه‌های پایانی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با خلق حماسه حضور در 22 بهمن به ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفته و پرشکوه‌ترین حماسه سیاسی را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه جیرفت افزود: مرگ بر آمریکا مرگ بر ظلم است و در واقع  در خود مضامین بلندی دارد، مرگ بر استکبار یعنی مرگ بر کسانی که می‌خواهند بر ملت‌ها حکومت کنند، یعنی مرگ بر اشغالگرانی که در غرب و جنوب کشور ما ملت‌هایی را به اشغال خود در آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر تحریم کسانی که با نابخردی تمام ملت‌ها را از حقوق خود تحریم می‌کنند، نسبت به تامین نیازها، رشد و تعالی آن‌ها را تحریم می‌کنند، مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر جنگ‌افروزی کسانی که در سراسر جهان رد پای آدم‌کشی آن‌ها دیده می‌شود، مرگ بر تهدید کسانی است که به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز دارند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه مرگ بر آمریکا مرگ بر استبداد، بی‌عدالتی و ... است، گفت: آمریکا مظهر همه بدی‌ها و رژیم صهیونیستی یکی از حرکت‌های شوم آمریکا است که آن را ایجاد کرده و از آن حمایت می‌کند و در واقع مرگ بر آمریکا مرگ بر صهیونیست است.

عسکری اظهار کرد: ادامه انقلاب را در حالی جشن می‌گیریم که در برابر همه استبدادهای جهان ایستاده‌ایم، آن‌ها علیه ما گزینه نظامی، تحریم‌های اقتصادی و ... داشته‌اند و هر کاری که از دستشان بر می‌آمد را انجام دادند و ملت ایران در برابر همه توطئه‌ها سرافراز و پیروز بوده است و این ملت این انتظار را دارد که اگر کمترین تجاوز و تهاجمی علیه آن‌ها صورت گیرد، تمام جریان‌های سیاسی، استکبار از جمله صهیونیست را به زباله‌دان تاریخ بیندازند.

وی با بیان اینکه ایران توانمندترین قدرت منطقه‌ای است، ادامه داد: ملت ما همه تهدیدها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردند و به دنبال استقلال نظامی، اقتصادی، سیاسی و ... هستند.

عسکری تصریح کرد: هر انقلاب و حرکت سیاسی نیاز به سه ضلع اصلی دارد که اگر هر کدام نباشد آن انقلاب ماندگار نیست، یکی از این اضلاع حمایت‌های مردمی است که در جریان به پیروزی رسیدن این انقلاب نمایان بود، دومین ضلع امامت و رهبری است که اگر از رهبری دشمن‌شناس، با صلابت و ... برخوردار نباشند اگر همه مردم هم به صحنه بیایند آن انقلاب به سرانجام نمی‌رسد.

وی افزود: در انقلاب اسلامی ما همواره از رهبران حکیم، فرزانه و شجاع که با صراحت موازین انقلاب را بیان می‌کنند، برخوردار هستیم، برای صراحت شجاعت نیاز است و رهبری شجاعت را با صراحت به میدان می‌آورد که از پشتوانه مردمی برخوردار باشد.

عسکری تصریح کرد: سومین ضلع، برخورداری از اهداف مقدس است، بهترین ملت‌ها و رهبران اگر آرمان‌های مقدس نداشته باشند، کج‌روی موجب نابودی حرکت آن‌ها می‌شود.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: قیام ما بر حق و در راه خدا است، اگر تمام شرق و غرب دست به دست هم دهند و بخواهند در برابر حق بایستند، نابود می‌شوند.

انتهای پیام/80002/م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول