اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

ملت ایران هیچ هراسی از گزینه‌های روی میز استکبار ندارد

امام جمعه بردخون گفت: اکنون رئیس‌جمهور بدبخت آمریکا از روی میز بودن همه گزینه‌ها سخن می‌گوید ولی ملت ما هیچ هراسی از گزینه‌ها و نقشه‌های بی‌ارزش استکبار ندارد.

ملت ایران هیچ هراسی از گزینه‌های روی میز استکبار ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی‌حسینی صبح امروز در جمع راهپیمایان بردخون اظهار داشت: آنچه باعث شد انقلاب اسلامی ایران با وجود همه توطئه‌ها پیروز شود یاری و مدد خدای بزرگ و اتحاد و همدلی مردم و رهبری‌های امام راحل بود که توانست ما را در برابر بزرگ‌ترین دشمنان موفق کند.

وی افزود: امروز نیز همان وحدت و انسجام و همدلی و پیروی از رهبر معظم انقلاب موجب بقا و دوام این انقلاب خواهد شد زیرا دشمنان در این 35 سال دست به دست هم دادند و همه گزینه‌های روی میز خود را اجرا کردند و الان گزینه‌ای برای اجرا ندارند.

امام جمعه بردخون اضافه کرد: جنگ 8 ساله، ترورهای کور  و بی‌هدف، محاصره و تحریم‌های اقتصادی، بمباران شهرها و روستاها و اهدای هزاران شهید ارزشمند اعمالی بود که دشمنان بر ضد ما اجرا کردند و اکنون رئیس‌جمهور بدبخت آمریکا از روی میز بودن همه گزینه‌ها سخن می‌گوید ولی ملت ما هیچ هراسی از گزینه‌ها و نقشه‌های بی‌ارزش استکبار ندارد.

رکنی‌حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان می‌کند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب خواهد ماند از حضور همه اقشار و مشارکت ادارات و نهادها در ایام دهه فجر تقدیر کرد.

همزمان با یوم‌الله 22 بهمن و همگام با سراسر کشور، شهر و روستاهای بخش بردخون بار دیگر شکوه و افتخار ایام پیروزی سال57 به‌ خود گرفت.

انتهای پیام/66003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول