اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله شبستری:

آمریکا‌یی‌ها «دو رو» و «دروغگو» هستند/ ملت ایران قادر به هر کاری است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ملت ایران با همدلی قادر به انجام هر کاری در برهه‌های مختلف هستند، گفت: آمریکایی‌ها عملا نشان دادند که در رفتارشان با ایران دو رو بوده و این نشأت گرفته از صهیونیسم بودن کنگره آمریکا است.

آمریکا‌یی‌ها «دو رو» و «دروغگو» هستند/ ملت ایران قادر به هر کاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری پیش از ظهر امروز در دیدار وزیر کشور با وی با اشاره به سفر خود به باکو در زمان زلزله زنجان و دیدار با رئیس‌جمهور وقت جمهوری آذربایجان "ابوالفضل ائلچی‌بی" اظهار کرد: چیزی که در این دیدار موجب تعجب رئیس جمهور این کشور شده بود آواربرداری زلزله ظرف مدت دو روز بود که این هم نشان از همدلی و همراهی مردم ایران دارد.

وی گفت: در زلزله آذربایجان نیز این همدلی و در کنار هم بودن بار دیگر خود را نشان داد.

آیت‌الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رفتار چندگانه سران امریکا در قبال مردم ایران اظهار کرد: سران آمریکا بدون اینکه متوجه شوند اظهاراتی می‌کنند که موجب تحریک مردم و حضور هرچه بیشتر آنها در صحنه‌های مختلف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها عملا نشان دادند که در رفتارشان با ایران دو رو بوده و این نشأت گرفته از صهیونیسم بودن نمایندگان کنگره آمریکا است.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول