اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

ملت ایران اسلامی همواره در مسیر پیشرفت هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ملت ایران اسلامی با وجود تحریم‌های دشمنان همواره در مسیر پیشرفت قرار دارند.

ملت ایران اسلامی همواره در مسیر پیشرفت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی پیش از ظهر امروز در آئین گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب که در میدان انقلاب ارومیه در جمع مردم برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران همواره در مسیر حق، پیشرفت و عدالت گام برمی‌دارند.

وی ضمن تشکر از مردم شهر و استان برای حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، اضافه کرد: مردم ما وظیفه الهی، دینی و ملی را به نحو احسن انجام داده‌اند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه تبعیت از ولی فقیه تنها گزینه ملت ایران است، خاطرنشان کرد: در این روز همه مسئولان پیشاپیش مردم شرکت کردند و این نشان می‌دهد مسئولان و مردم در کنار هم برای دفاع از کیان اسلامی آماده هستند.

وی برای حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه وقت ارومیه آرزوی توفیق و سلامتی کرد و ادامه داد: حسنی انقلاب اسلامی را در این خطه به منصه ظهور رساند، بنابراین مردم همواره مدیون و وامدار این مجاهد نستوه هستند.

قریشی بر ضرورت تبیین تاریخ انقلاب در آذربایجان غربی به ویژه در ارومیه تاکید کرد و گفت: برای اینکه نسل جدید نگهبان‌های خوبی برای این انقلاب باشند، لازم است جوانان بیش‌تر با ارزش‌هایی که امام و شهدا برای آن دفاع کردند را بشناسند.

انتهای پیام/61002/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول