اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس:

امروز راهپیمایان وحدت ملت ایران را به رخ جهانیان کشیدند

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که علاوه بر وحدت کلمه، در عمل نیز وحدت واقعی میان مردم و مسئولان نظام برقرار است.

امروز راهپیمایان وحدت ملت ایران را به رخ جهانیان کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سید محمدحسین میرمحمدی ظهر امروز در جمع مردم حماسه‌ساز شهرستان در یوم‌الله 22 بهمن در میدان فردوسی گلپایگان با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت قهرمان ایران سال‌ها پیش با حرکتی ارزشی برای نهادینه ساختن اسلام ناب محمدی انقلاب کردند و این جوش و خروش امروز شما نیز در راستای همان انقلاب ارزشمند است.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: شما ملت قهرمان با حضور گرم خود بار دیگر پیام انقلاب را به جهانیان مخابره کردید و نشان داد که همواره حامی رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی ایران هستید.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت این انقلاب اسلامی و وجود رهبر معظم انقلاب امروز ایران اسلامی حرفی برای گفتن در دنیا دارد و تمامی این فضاها مهیا شده تا نشان دهیم که می‌توانیم و با شناسایی و برطرف ساختن نقاط ضعفمان در تمامی عرصه‌ها قله‌های سربلندی و افتخار را فتح می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز ما در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که با اقتدار بر سر میز مذاکره با شش قدرت دنیا نشسته‌ایم و همه این‌ها به خاطر این حضور مردم و وحدت عملی حاکم میان مردم و مسئولان است.

میرمحمدی تصریح کرد: این انقلاب متعلق به مردم است و به همین دلیل مردم در قبال اسلام و انقلاب، آرمان‌های امام راحل و شهدا احساس مسئولیت می‌کنند و هر جا که لازم باشد این حضور گرم را تکرار می کنند و این گونه است که این پایداری و وفاداری بی نظیر دنیا را تکان داده است.

وی گفت: خداباوری، اصل ولایت فقیه، استقلال و عدم وابستگی، خودباوری، یقین و زنده شدن دوباره این کشور از دستاوردهای بی‌نظیر این انقلاب است.

انتهای پیام/63001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول