اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

حضور مردم چرام در راهپیمایی امروز دشمن‌شکن بود

فرماندار چرام گفت: حضور مردم چرام در راهپیمایی امروز دشمن‌شکن بود.

حضور مردم چرام در راهپیمایی امروز دشمن‌شکن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌رضا نیکروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم چرام در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز یوم‌الله 22 بهمن، روز مجد، عظمت، فروغ و سربلندی ملت ایران بود شما مردم فهیم، ولایت‌مدار، انقلابی و همیشه در صحنه چرام از زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ یک حضور آگاهانه، با شعور و با شکوه به عمل آوردید تا پوزه دشمن را به خاک بمالید.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی بود که به واسطه آن، آزادی و آزادگی را آموختیم، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به ما انسانیت و شخصیت داد که این انقلاب مرهون خون شهدا بوده و ما باید برای حفظ و تداوم این انقلاب از جان خود هم مایه بگذاریم.

فرماندار چرام 22 بهمن را گل سرسبد ایام‌الله دهه فجر ذکر کرد و گفت: استکبار دشمنی خود را به وضوح ادامه می‌دهد و کوتاه نمی‌آید بنابراین باید بیدار بوده و با هوشیاری و حضور در صحنه از این نظام دفاع کنیم.

این مسئول با اشاره به حضور حماسی مردم چرام در مانور حمایت از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شما مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه چرام همانند سال‌های گذشته با حضوری پرشورتر و دشمن‌شکن در این گردهمایی بزرگ انقلاب شرکت کردید تا به استکبار بفهمانید که تحریم‌های اعمال شده علیه ملت نمی‌توانند در عشق شما به ولایت تاثیر بگذارد.

نیکروز ادامه داد: ایران اسلامی الگو دارد و الگوی آن پیامبری است که سه سال در شعب ابی‌طالب در مقابل تهاجمات و سختی‌ها ایستادگی کرد تا عاقبت پیروز شد و دشمنان را به خاک ذلت نشاند.

انتهای پیام/82002/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول