اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چمران:

22 بهمن امسال پاسخی به بی‌ادبی‌های آمریکا بود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ملت ایران ملتی متمدن و با پیشینه است و جواب بی‌ادبی غربی‌ها را با حضور خود این‌گونه می‌دهد و اعلام می‌کند که پشت‌سر رهبری ایستاده و از خواسته‌های خود قدمی هم عقب‌نشینی نمی‌کند.

22 بهمن امسال پاسخی به بی‌ادبی‌های آمریکا بود

مهدی چمران ظهر امروز در تجمع مردم قزوین در گلزار شهدا به مناسبت گرامیداشت 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امتداد رسالت محمدی است که عرب جاهلیت را از آن وضع خارج کرد.

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: اسلام پیام‌آور نور بود و انقلاب اسلامی ایران نیز این نور را که به گوشه‌ای رفته بود دوباره زنده کرد.

وی افزود: آمریکا می‌دانست که با سقوط شاه، نور در کشور ایران نهادینه می‌شود و این به ضرر آمریکا است به طوری که امروز اثرات این نور را در جهان اسلام می‌بینیم.

چمران ادامه داد: گرچه هنوز کشورهای دیگر این نور را کامل دریافت نکرده‌اند ولی رسالت امام خمینی که استقلال بود در همه جای جهان اسلام گسترده شده است.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: البته این استقلال هم نیازمند هزینه دادن است و ایستادگی هشت ساله مردان، زنان و جوانان در برابر دشمن نیز از همین نوع بود تا جایی که استکبار اذعان کرد تاب ایستادگی برابر ملت ایران را ندارد.

وی ادامه داد: البته امروز هم دشمن نمی‌تواند در برابر ملت ایران ایستادگی کند، به شرطی که همه ملت در برابر دشمن در راستای نور پشت سر رهبر عزیز و بزرگوارمان قرار گیرد.

چمران اضافه کرد: سیاست قدیمی انگلیس یعنی ایجاد تفرقه امروز در دنیای اسلام در حال شکل‌گیری است تا سلفی‌ها با فتواهای عجیب و غریب کشتار به راه انداخته و این نور در دنیای اسلام خاموش شود ولی کور خوانده‌اند چراکه ما پیروزیم و مسلمانان ظهور حضرت مهدی (عج) را خواهند دید.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز آمده‌ایم تا به دنیا بگوییم ما راه امام(ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری را طی می‌کنیم و امیدواریم همه مسلمانان نیز همین روش ملت ایران را ادامه دهند.

وی ادامه داد: امروز پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف کسب کرده‌ایم و این رمز موفقیت به دیگر ملت‌های مسلمان از جمله لبنان منتقل شد تا لبنان به واسطه حزب‌الله آن‌چنان در برابر دشمن ایستادگی کند که دشمن به شکست خود اعتراف کند.

چمران خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل سرافکنده شده و پس از جنگ 33 روزه اعتراف به شکست می‌کند که این مسئله نشان از انتشار نور انقلاب در کشورهای اسلامی است.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: سال‌ها فلسطین دنبال سازش بود و به هیچ‌جا هم نرسید و امروز با پیروی از راه انقلاب، امام، مقام معظم رهبری و سیدحسن نصرالله به پیروزی رسیدند و این راه نور راه پیروزی است.

وی اذعان داشت: اگر این مسیر انقلاب با خلوص طی شود، آمریکا و سایر قدرت‌ها نمی‌توانند بر ایران اسلامی غلبه کنند و امروز اگر مذاکره‌ای هست، با پشتوانه ملت است تا از حقوق ملت دفاع کنند.

چمران گفت: ملت ایران ملتی متمدن و با پیشینه است و جواب بی‌ادبی غربی‌ها را با حضور خود این‌گونه می‌دهد و اعلام می‌کند که پشت سر رهبری ایستاده و از خواسته‌های خود قدمی هم عقب نشینی نمی‌کند.

عضو شورای شهر تهران راه پیروزی را حرکت در مسیر رهبری عنوان و یادآور شد: این انقلاب از 15 خرداد 42 و حتی قبل از آن آغاز شده و امیدواریم روزی همین انقلاب و ایران آزاد و آباد و کشور را به دست صاحب اصلی آن یعنی معدی موعود (عج) برسانیم.

وی در پایان به ذکر دعایی از برادر شهیدش، شهید چمران پرداخت که در آن شهید چمران در راز و نیاز با خدا به خاطر انقلاب اسلامی شکرگزاری کرده و توفیق زندگی علی وار و شهادتی حسین وار می‌خواهد.

انتهای پیام/2667/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول