اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان تاکید کرد

پایبندی عهد ملت با امام راحل در 22 بهمن

فرماندار کوهبنان گفت: حضور گسترده و پر‌شور ملت ایران در مراسم یوم‌الله 22 بهمن بیانگر ثابت قدمی آنها بر عهد و پیمان با حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

پایبندی عهد ملت با امام راحل در 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در آیین گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: مبارزات گسترده حضرت امام (‌ره‌) علیه حکومت منحوس پهلوی از سال 42 پس از جریان کاپیتولاسیون رقم خورد و حضرت امام (ره) ‌با توکل به خداوند و حمایت مردمی دست از مبارزه بر نداشت تا اینکه در سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید‌.

وی بیان داشت: در حالی که در دوران حکومت پهلوی درباریان و اطرافیان آنان در ناز و نعمت به سر می‌بردند، بسیاری از مردم در جای جای کشور از امکانات اولیه نیز محروم بودند و در حقیقت فاصله طبقاتی زیادی بین‌ کاخ‌نشینان و کوخ‌نشینان وجود داشت‌.

متقی عنوان کرد: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرمان حضرت امام راحل گام‌های بلندی برای عمران و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق دور افتاده برداشته شد و در حقیقت انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در عرصه‌های مختلف نظامی، هوایی‌، فضایی‌، اقتصادی، فرهنگی‌، علمی‌ و اجتماعی داشت‌.

‌وی تصریح کرد: دستیابی به فناوری هسته‌ای‌، گسترش علوم و فنون فضایی و هوایی‌، ریشه‌کن کردن بیماری‌هایی نظیر فلج‌اطفال در سراسر کشور‌، پیشرفت فوق‌العاده در زمینه سلول‌های بنیادین‌، دستیابی به داروی بیماری‌های صعب‌العلاج و عدم نیازمندی شهروندان به پزشکان خارجی از کشور از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهرستان کوهبنان در نهایت محرومیت به سر ‌می‌بردند و بسیاری از روستاها و مناطق پر جمعیت این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی‌، برق، تلفن‌، مدرسه‌، جاده آسفالت‌، بهداشت و درمان و ...‌ محروم بودند‌.

وی ابراز داشت: امروز به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و در پرتو رهبری‌های پیامبر‌گونه ‌حضرت امام (‌ره‌) و مقام معظم رهبری و توصیه موکد این بزرگواران شاهد گاز‌رسانی‌، ساخت بیمارستان‌، بهسازی بسیاری از روستاها‌، آسفالت معابر‌، راه‌اندازی سه مرکز دانشگاهی‌، ساخت چند‌ پارک‌، راه‌اندازی کارخانه زغال‌شویی‌، گسترش مراکز آموزشی و مدارس‌، افتتاح و راه‌اندازی مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت در شهرستان هستیم.

متقی بیان داشت: تمام این خدمات در حالی انجام شد که کشور پس از پیروزی انقلاب در حال جنگ با دشمنان قرار داشت و یا خود را برای مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی آماده می‌کرد، پس باید شکر‌گزار نعمت بزرگ استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی‌، ولایت و رهبری باشیم‌.

وی گفت‌: شرکت در مراسم یوم‌الله 22 بهمن یک وظیفه و تکلیف شرعی است تا از این طریق وفاداری خود را به حضرت امام (‌ره) و مقام معظم رهبری به اثبات برسانیم.

متقی ابراز داشت:‌ حضور گسترده و پر‌شور مردم شهرستان کوهبنان در مراسم یوم‌الله 22 بهمن بیانگر این واقعیت است که آنان بر عهد و پیمانی که با حضرت امام (‌ره‌) و مقام معظم رهبری بسته‌اند، ثابت قدم هستند و تا آخرین لحظات عمر خود و تا آخرین‌ قطره خون خویش لحظه‌ای از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب و شهدا فاصله نمی‌گیرد. 

انتهای پیام/‌800012/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول