اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حال به روزرسانی/ گزارش خبرنگاران خبرگزاری فارس ‌

حضور ده‌ها میلیونی ایرانیان در راهپیمایی 22 بهمن/ طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در سراسر کشور

امروز اقشار مختلف مردم در سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضوری گسترده، پرشور و آگاهانه دارند. ملت ایران یکصدا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفتند. همه دوباره میثاق بستند که آرمان‌های انقلاب خمینی بت‌شکن را تداوم بخشند. امروز به تجلی‌گاه وحدت، همدلی و اقتدار ملی ایرانیان تبدیل شد.

حضور ده‌ها میلیونی ایرانیان در راهپیمایی 22 بهمن/ طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در سراسر کشور

خبرگزاری فارس ـ گروه استان‌ها: با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از هر مقطع تاریخی دیگر این حقیقت آشکار شده ‌که جمهوری اسلامی ایران بر ‌اساس اصول استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان و‌‌ مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار، ابهت مدعیان ابر قدرتی در جهان را شکست و جبهه نوینی به نام اسلام ناب محمدی(ص) را در نظام بین‌الملل گشود.

‌انقلاب اسلامی با ایجاد خودباوری درونی و اعطای خودباوری فرهنگی به ملل مسلمان و بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن ارتباطی برای انتقال پیام نو‌اندیشی دینی در جهان اسلام به مدد راهبری هوشمندانه و منحصر ‌به ‌فرد حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای عزیز (‌مدظله العالی) توانسته ‌رویکرد تمدنی خود را در آئینه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به منصه ظهور برساند و بسترهای بازسازی تمدن اسلامی در تاریخ معاصر را فراهم آورد.

‌به چالش کشیدن هژمونی فرهنگی غرب و به رخ کشیدن قدرت نرم‌افزاری اسلام و عینی ساختن اندیشه استکبار‌ستیزی و راهبرد مقاومت و سلطه‌گریزی در روند حرکت ملت‌ها و رفتار برخی دولت‌ها‌ را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی می‌توان نامید.‌

تردیدی نیست که جمهوری اسلامی به یک قدرت برتر منطقه‌ای و بازیگر تاثیرگذار فرامنطقه‌ای تبدیل شده‌ و‌‌ قدرت بازدارندگی و دستیابی به فناوری‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز با تکیه بر دانشمندان خداجوی، پس از حدود نیم قرن وابستگی مطلق به اردوگاه غرب در نظام ستمشاهی از دستاوردهای شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی و مرهون مقاومت، همت و اراده ایرانی و مجاهدت فرزندان ملت ایران ‌محسوب می‌شود.‌

‌ملت بابصیرت ایران اسلامی بار دیگر امروز در 22 بهمن با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود ضمن ‌‌تجدید میثاق ‌با حضرت امام راحل‌ و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس و بیعت دوباره با ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (‌مدظله العالی) صحنه‌هایی از غیرت و یکپارچگی آفریدند.

امروز ایران اسلامی پر از شور و هیجان بود و همه آمده بودند تا بگویند احدی نمی تواند به این نظام نگاه چپ کند.

در تمام شهرها و استان‌های ایران اسلامی امروز ملت بابصیرت حضور پرشوری در صحنه داشتند و  به دشمنان اعلام کردند که ملت همچنان در صحنه هستند و هیچ گاه نظام اسلامی را تنها نمی گذارند.

طبق گزارش خبرنگاران خبرگزاری فارس از سراسر ایران اسلامی امروز حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بی نظیر و چشمگیر است.

خبرگزاری فارس ـ سیستان و بلوچستان

خبرنگار فارس از زاهدان گزارش داد: ‌فریاد «مرگ بر آمریکا» در سراسر استان سیستان و بلوچستان طنین‌انداز شد.‌

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن لحظاتی قبل با حضور باشکوه مردم شیعه و سنی، علما و روحانیون، مسئولان استانی، جامعه فرهنگیان و سایر اقشار مختلف مردم در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مردم شیعه و سنی سیستان‌ و بلوچستان با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمده‌اند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی عرصه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند.

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان زاهدان از میدان آزادی آغاز شده و شرکت‌ کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» نفرت خود را از ایادی استکبار اعلام می‌کنند.

گزارش‌های خبرنگاران فارس از شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان نیز حاکیست مردم از ساعاتی پیش در محل‌ها و مسیرهای تعیین شده تجمع کردند تا در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنند.

حضور گسترده علمای اهل تشیع و تسنن در این مراسم چشمگیر است و حضور جوانان نیز نشان از شادابی آنان در این روز باشکوه دارد. راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان با حضور حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه، استاندار، ائمه جماعات شیعه و سنی، نیروی‌های امنیتی انتظامی، دانش آموزان، دانشجویان و کسبه و بازاریان و سایر اقشار مردم در حال برگزاری است‌.

خبرگزاری فارس ـ استان مازندران:   ‌

خبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران گزارش داد:‌ همگام با سراسر کشور، راهپیمایی 22 بهمن 92 در سرزمین سبز علویان با ندای«الله اکبر» آغاز شد.

‌مردم ولایتمدار و انقلابی خطه سرسبز طبرستان، ساعتی قبل از راهپیمایی 22 بهمن در مسیرهای تعیین ‌شده گردهم آمدند و با نظم و انضباط همیشگی در فضایی آرام منتظر شروع راهپیمایی بودند.

اکنون راهپیمایی سی‌ و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 53 شهر و بخش استان پهناور مازندران با ندای دشمن‌شکن «الله اکبر»آغاز شد.

امروز روزی است که ملت ایران در هر گوشه از خاک مقدسش بار دیگر با لبیک به ندای مرجع و مقتدای خویش به صحنه می‌آید و گزینه اصلی خود که وحدت و انسجام ملی در برابر زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های مدعیان حقوق بشر است را روی میز جهان می‌گذارد.

ملت مسلمان ایران با هر زبان و لهجه و آیین، و با هر خط و گرایش سیاسی، و در هر لباس و مقامی، امروز زیر لوای یک پرچم، دریای توفنده‌ای را با مشت‌های کوبنده تشکیل می‌دهند که گزینه‌های اصحاب ظلم و نفاق را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستند.

امروز بار دیگر شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر اسرائیل»، لرزه بر اندامِ برهم‌زنندگان صلح و امنیت جهانی می‌اندازد.

امروز روز تکمیل حماسه سیاسی ملت ایران در سال 92 است، روزی که مردم انقلابی ما در برابر دوربین‌های کوچک و بزرگ دنیا، تاریخ درخشان دیگری را بر صفحه هستی ثبت می‌کنند.

در این حماسه بزرگ، مازندران سرزمین دلیران و عالمان بزرگ، همگام و همراه با سراسر ایران، گزینه اصلی خود را روی میز می‌گذارد.‌

خبرگزاری فارس ـ استان لرستان

خبرنگار فارس از خرم‌آباد گزارش داد: فریاد مرگ بر آمریکا در خیابان‌های خرم‌آباد طنین‌انداز شد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خرم‌آباد با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی 22بهمن فریاد مرگ بر آمریکا را رساتر از گذشته سر دادند.

مردم همیشه در صحنه خرم‌آباد همزمان با سراسر کشور از دو ساعت قبل از آغاز راهپیمایی به خیابان‌ها آمدند و دقایقی پیش حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را به نمایش گذاشته‌اند. با این حضور دشمنان نظام امروز می‌فهمند که مردم این دیار تا پای جان از دستاوردهای انقلاب، رهبری و ولایت دفاع می‌کنند.

شهرستان خرم‌آباد با داشتن مردمانی ولایی همیشه استانی سربلند در دفاع از آرمان‌های بلند و دستاوردهای انقلاب بوده و امروز نیز این حضور حماسی برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزود.

در راهپیمایی امروز مردم خرم‌آباد همه اقشار مختلف این دیار تمام شیعه به میدان آمدند، تا به دشمنان بفهمانند در تمام عرصه گوش به فرمان رهبری و ولایت هستند. این راهپیمایی عظیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بی‌نظیرترین راهپیمایی‌ها بود، نشان از بصیرت و درایت بالای این دیار دارد. این راهپیمایی عظیم امروز با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان، اقشار مختلف مردم از جمله خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، دانشجویان و دانش‌آموزان، هنرمندان، ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، کارمندان ادارات لرستان، و .... با شکوهی خاص در حال برگزاری است. در این راهپیمایی مردم خرم‌آباد شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیسم، ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، و ..... سر دادند. راهپیمایان 22 بهمن امروز در خرم‌آباد در حال طی مسیرهای این راهپیمایی از میدان شهدا، چهار راه فرهنگ، پل انقلاب، خیابان انقلاب به سمت میدان 22 بهمن هستند. ‌

خبرگزاری فارس ـ  استان گیلان

خبرنگار خبرگزاری فارس از استان گیلا‌ن گزارش داد: مردم گیلان با گام‌های استوار در حال خلق حماسه‌ای دشمن‌شکن هستند تا گزینه حضوری باشکوه را به رخ اوباما و استکبار بکشند.

‌انقلاب اسلامی ایران با اقتدا به رهبر خود کاخ ستم و جور را در بهمن سال 57 درهم فرو ریخت و در 22 بهمن جشن این پیروزی را به نظاره نشست.

امروز مردم گیلان همگام با مردم سراسر کشور مشت‌های محکم خود را گره‌ کرده‌اند تا بر دهان وندی شرمن، اوباما و کری و همپیمانانشان بزنند و گزینه تجلی حضور خود را به رخ دشمن بکشند.

با اینکه زمان رسمی راهپیمایی مردم رشت «9.30» دقیقه است مردم از اکنون در حال رفتن به مسیرهای شش‌گانه‌ای هستند که از قبل تعیین شده است.‌

خبرگزاری فارس ـ استان زنجان

خبرنگار فارس از زنجان گزارش داد: با وجود اینکه راهپیمایی مردم زنجان دقایقی است آغاز شده است، اما همچنان بر سیل خروشان مردم افزوده می‌شود.

مردم زنجان هر لحظه از خیابان‌ و کوچه‌های منتهی به چهار راه امیر کبیر در حال پیوستن به خیل راهپیمایان هستند که از ساعت‌ها پیش منتظر آغاز این مراسم ملی، مذهبی بودند. مردم زنجان از اقشار مختلف از ساعت‌ها پیش با در دست داشتن پرچم خوشرنگ ایران اسلامی و با حضور در مسیرهای مختلف راهپیمایی بار دیگر در 22 بهمن 1392 آمده‌اند تا بگویند در صحنه هستند و خواهند بود.

سراسر مسیر اعلام شده راهپیمایی مردم زنجان از چهار راه امیر کبیر تا صدر جهان و بلوار آزادی و کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف آن مملو از مردمی است که آمده‌اند، تا یکپارچگی و اتحاد خود را به نمایش بگذارند. مردم استان زنجان از پیر و جوان، شهری و روستایی، دانشجو و دانش‌آموز، کارگر و کارمند، استاد و معلم، کسبه و بازاری و... آمده‌اند تا بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و ارزش‌های مقدس آن اعلام کنند. مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان زنجان با حضور با شکوه خود آمده‌اند تا بگویند همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان ولی امر خود هستند و اجازه نمی‌دهند توطئه دشمن در جدایی انداختن میان رهبری و مردم به ثمر بنشیند.

مردم زنجان آمده‌اند تا گزینه‌های خود را که همان ایستادگی، مقاومت، استکبار ستیزی و سازش ناپذیری است روی میز بگذارند و با مشت‌های گره کرده خود همه گزینه‌های دشمنان را از روی میز برچینند.

دشمن که بعد از گفت‌وگوهای هسته‌ای با گستاخی تمام حرف می‌زد و تلاش داشت با تحقیر و تهدید کشورمان بتواند امتیازات بیشتری از کشورمان بگیرد امروز تو دهنی سختی خواهد خود، چرا که تاریخ نشان داده هر زمان دشمن گستاخ‌تر شده و به خیال خام خود خواسته است با تهدید و ارعاب خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کند، مردم با حضور با شکوه خود در صحنه نشان داده‌اند که هرگز تهدیدات دشمنان راه به جایی نخواهد برد. مردم امروز با حضور خود نشان دادند که شاید در برخی مواقع برخی احزاب و گروه‌ها در پاره‌ای از مسائل با هم اختلاف نظر داشته باشند، اما آنها هیچ اختلافی ندارند و یکدل و متحد و منسجم از هر قوم و قبیله و نژاد و رنگی در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان به یاوه‌گویی‌های خود بپردازند.

خبرگزاری فارس ـ خراسان شمالی

خبرنگار فارس از بجنورد گزارش داد: ‌راهپیمایی مردم حماسه‌ساز بجنورد در طلیعه سی و ششمین بهار آزادی دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

‌‌راهپیمایی پرشور مردم بجنورد از میدان شهدای این شهر آغاز و تا مقابل باغ کشاورزی ادامه خواهد داشت.

مردم ولایت‌مدار مرکز خراسان شمالی امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

همه اعم از پیر و جوان، زن و مرد که در پیشاپیش آنها مسئولان حاضر بوده به راهپیمایی آمده و آمده‌اند تا بار دیگر ندای اتحاد مسلمانان و انزجار از دشمنان را سر دهند.

به گزارش فارس، قرار است تا در پایان راهپیمایی مردم مرکز خراسان شمالی حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت مشهد سخنرانی کند.‌

خبرگزاری فارس ـ استان خوزستان

خبرنگار فارس از اهواز گزارش داد:‌ مردم خوزستان از ساعات ابتدایی صبح در انتظار حضور در جشن پیروزی انقلاب هستند.‌‌

از ساعات ابتدایی صبح امروز مردم شهرهای مختلف استان خوزستان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن آماده شده‌اند.

با وجود اینکه هنوز راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مختلف استان خوزستان آغاز نشده اما بسیاری از مسیرها با وجود جمعیت در انتظار حضور در این مراسم هستند.

در برخی از شهرهای استان خوزستان راهپیمایی از ساعت 9:30 دقیقه و در دیگر شهرها نیز از ساعت 10 صبح راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن آغاز می‌شود.

هم‌اکنون بسیاری از مردم استان خوزستان در محل آغاز راهپیمایی در شهرهای مختلف حضور دارند و در انتظار آغاز جشن پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

خبرگزاری فارس ـ خراسان جنوبی

خبرنگار فارس از بیرجند گزارش داد: ‌مردم خراسان‌جنوبی همگام با سراسر ایران از بامداد امروز به خیابان‌ها آمدند و در روز جشن پیروزی انقلاب یک‌پارچه فریاد حمایت از انقلاب و رهبری سر دادند.

در شهرستان بیرجند راهپیمایی از ساعت 9 صبح آغاز شده و مسیر آن نیز از میدان امام خمینی(ره) به سمت بلوار خیابان پاسداران به سمت میدان قدس است و هم‌اکنون مردم به سمت میدان ابوذر در حال حرکت هستند.

در دیار گل‌های نرگس مردم شهرستان خوسف از دقایقی پیش به خیابان‌ها آمده‌اند و در مسیر خیابان شهید مطهری به سمت مسجد جامع در حال حرکت هستند.

در شهرستان نهبندان نیز مردم انقلاب و همیشه در صحنه از حسینیه عاشوراخانه، خیابان قائم شرقی، خیابان شهدا به سمت حسینیه سید الشهدا(ع) با مشت‌های گره ‌کرده انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

از شهرستان بشرویه خبر می‌رسد در حالی که قرار است راهپیمایی از ساعت 10 صبح آغاز شود اما مسیر آن از میدان امام خمینی(ره) و میدان شهدا به سمت مصلی مملو از جمعیت شده است.

در شهرستان مرزی درمیان راهپیمایی 9 صبح آغاز شده و مردم شیعه و سنی از میدان ابوذر، بلوار وحدت، خیابان خلیج فارس به سمت میدان شهید حمزه‌ای در حال نمایش وحدت در حمایت از نظام هستند.

در شهرستان سربیشه راهپیمایی از 9:30 صبح آغاز شده و مسیر آن نیز از میدان امام خمینی(ره)، میدان 17 شهریور، میدان آیت‌الله طالقانی به سمت مهدیه هم‌اکنون میزبان مردم انقلابی این شهر است.

مردم شهرستان سرایان نیز از میدان بسیج، خیابان ولی عصر (عج)، میدان قدس، خیابان امام خمینی به سمت مسجد جامع هم‌اکنون در حال حرکت هستند.

مردم انقلابی و مؤمن شهرستان قائنات نیز با حرکت در مسیر مسجد جامع، خیابان امام رضا(ع)، خیابان شهید رجایی، خیابان مصلی به سمت مصلی با مشت‌های گره‌کرده خواستار بیداری مسئولان مذاکره‌کننده در مذاکرات هسته‌ای هستند.

در شهرستان زیرکوه نیز مردم جشن پیروزی انقلاب را از مصلی، بلوار مصلی به سمت میدان آیت‎الله فقیه برگزار می‌کنند.

در شهرستان طبس مردم با حرکت از باغ گلشن و بلوار امام خمینی(ره) به سمت میدان امام خمینی(ره) امروز اقتدار ملت ایران را به نمایش می‌گذارند.

مردم شهرستان فردوس نیز با حرکت از میدان 15 خرداد به سمت مصلی نماز جمعه پیش می‌روند تا در بخش پایانی مراسم با فریاد‌های الله اکبر پشتیبانی خود را از انقلاب اعلام کنند.

خبرگزاری فارس ـ استان هرمزگان

خبرنگار فارس از بندرعباس گزارش داد:‌ مردم هرمزگان همزمان با سراسر کشور حرکت حماسی خود را در سی‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با شکوه هر چه تمام در کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس آغاز کردند.‌

مردم استان هرمزگان همراه با سایر مردم نقاط مختلف کشور امروز مشت‌های گره کرده خود را با شعارهای کوبنده نثار دشمنان دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند. موج پرخروش حضور مردمی در این راهپیمایی با سنوات گذشته تفاوت‌های زیادی داشت و این‌بار مردم هرمزگان محکم‌تر و استوارتر از گذشته فریاد می‌زدند «اذن فقط اذن علی، رهبر فقط سیدعلی». مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، اذن فقط اذن علی رهبر فقط سیدعلی، مرگ بر آمریکا، هیهات من ذله و... از جمله شعارهایی بود که مردم با تمام وجودشان سر می‌دادند.

در این راهپیمایی باشکوه و یوم‌الله 22 بهمن تمام اقشار مردم با جان و دل حضور داشتند حتی در این بین حضور کودکان و نوجوانان که آمده بودند هم‌چون بزرگ‌ترهایشان عشق خود را به میهن‌شان اثبات کنند، در خور توجه بود. مردم دیگر شهرهای هرمزگان نظیر رودان، میناب، سیریک، بستک، قشم، کیش، لاوان، لنگه، خمیر، بشاگرد نیز هم‌پا با سایر مردم یوم‌الله 22 بهمن را گرامی و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند. مردم با در دست داشتن پرچم‌های کوچک و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مانند رودی خروشان خود را به مسیر اصلی می‌رسانند تا دنیا را مبهوت پایداری و ولایت‌مداری خود کنند.

اکنون فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست مردم هرمزگان در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس طنین‌انداز است و موجی از نفرت و انزجار از ظلم و ستم بیدادگران را روانه دشمنان کرده‌اند. حضور نسل سومی‌ها در این راهپیمایی چشمگیرتر از سال‌های گذشته است تا دشمنان بدانند که با هیچ ترفندی نمی‌توانند نسل جوان و آینده‌ساز کشور ما را از مسیر نظام و انقلاب منحرف سازند.‌

خبرگزاری فارس ـ استان گلستان

خبرنگار فارس از گرگان گزارش داد: ‌حضور مردم در صحنه راهپیمایی به دشمنان نشان داد که این ملت مقاوم و مقتدر است.‌

‌حجت‎الاسلام غلامرضا قندهاری صبح امروز با تبریک ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن در مرکز استان از سه نقطه آغاز شده است و مقدمات حضور باشکوه مردم فراهم شده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران همه ساله در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و وحدت خود را به نمایش می‎گذارند و امسال نیز شکوه این وحدت مردم مثال‎زدنی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: حضور مردم در صحنه راهپیمایی به دشمنان نشان  داد که این ملت مقاوم و مقتدر است و همیشه از نظام اسلامی به دفاع برمی‎خیزد.

قندهاری در خصوص تاثیر حضور مردم در این راهپیمایی در خارج از مرزها گفت: طبیعی است کسانی که دل در گرو این نظام الهی دارند وقتی شکوه و عظمت ملت ایران را می‎بینند روحیه خواهند گرفت از طرفی دشمنان که به فکر نابود کردن این نظام الهی هستند لرزه بر اندام‎شان افتاده و از حضور مردم عصبانی می‎شوند.

وی از مردم گلستان خواست تا همچون گذشته ولایتمداری خود را با تبعیت از فرمان ولایت در صحنه عمل به منصه ظهور و بروز برسانند.

خبرگزاری فارس ـ استان کرمان

خبرنگار فارس از کرمان گزارش داد: کرمانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویان را دادند.

مردم کرمان با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویان دادند.‌

مردم کرمان صبح امروز با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را دادند. مردم شهر کرمان ‌ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی 22 بهمن در محل چهارراه طالقانی تجمع کردند و در ساعت 9 صبح با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر صهیونیست» به سمت میدان عاشورا حرکت کردند. شعارهای «این گفته امام و رهبر ما است، شعار ما نبرد با آمریکا است»، «‌سازش با آمریکا محال است، این سند زنده استقلال است»، «‌ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم» و «ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است» از دیگر شعارهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمان بود.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی، فرهنگی و هنری ‌همراه با برگزاری مسابقات آدمک‌سازی سران استکبار جهانی، عکاسی، نقاشی‌، جلوه‌های ویژه تصویری و مردمی‌ از جمله برنامه‌های 22 بهمن در کرمان بود. اجرای سرود گروه‌های رزم‌نواز، پاسخ به سئوالات و شبهات، نمایشگاه عکس، پوستر و محصولات فرهنگی و همچنین ایستگاه‌های سلامت با حضور تیم‌های پزشکی، اورژانس، آتشنشانی، ایستگاه‌های صلواتی مردمی از دیگر برنامه‌های آیین راهپیمایی 22 بهمن در کرمان به شمار می‌رود.

همچنین برپایی ایستگاه خبرنگاران، تبلیغات، تزئینات و فضاسازی محیطی مسیر راهپیمایی به منظور ایجاد فضای شادابی و نشاط و خاطره‌انگیز، انجام فعالیت‌های رفاهی از جمله بهره‌گیری از شرکت واحد اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب مردم‌، ایجاد یادمان‌هایی از دوران انقلاب و ... از جمله برنامه‌های مختلف راهپیمایی 22 بهمن در کرمان بود.‌

خبرگزاری فارس ـ استان البرز

خبرنگار فارس از کرج گزارش داد: با وجود آنکه زمان رسمی آغاز راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن هنوز شروع نشده است، اما مسیرهای راهپیمایی در شهرستان‌های مختلف استان البرز مملو از جمعیت است.

‌هم اکنون در خیابان‌های اصلی شهرستان‌های این استان از جمله کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان مردم بسیاری حضور داشته و منتظر آغاز رسمی راهپیمایی هستند.

مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، رهبری عظیم‌الشان انقلاب و شهدا آماده هستند تا بار دیگر با آرمان‌های اسلام، انقلاب و ولایت تجدید میثاق کنند.

نهادهای امدادی، انتظامی و خدماتی از جمله ماموران نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر و شهرداری کرج در طول مسیر آماده خدمات‌رسانی به راهپیمایان هستند.

صدها خبرنگار، تصویربردار، عکاس و گزارشگر در طول مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور داشته و آماده ثبت حماسه مردم ولایی استان البرز در تجدید بعیت با ولایت هستند.

هم اکنون پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی به همراه بنرها و تصاویر رهبری عظیم‌الشأن انقلاب در طول مسیر نصب شده و زیبایی خاصی به مسیرهای برگزاری راهپیمایی بخشیده است.

خبرگزاری فارس ـ آذربایجان غربی

خبرنگار فارس از ارومیه گزارش داد: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در مناطق مختلف آذربایجان غربی، شهرستان‌ها و روستاهای این استان آغاز شد.

مردم مناطق مختلف آذربایجان غربی با شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن این روز را گرامی می‌دارند، و در این روز با حضور حماسی خود با مقام معظم رهبری، امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس و انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

در این روز اقشار مختلف مردم از گروه‌های اجتماعی متفاوت اعم از فرهنگیان، کارگران، اصناف، دانشجویان، طلاب و بسیجیان در نقطه‌ای واحد برای سر دادن شعارهای « مرگ بر آمریکا » گرد هم جمع شده‌اند. در بین تجمع‌کننده‌ها گروه‌های سنی مختلف اعم از سالخوردگان، نوجوانان و جوانان زیادی دیده می‌شود. خیابان امام خمینی(ره) ارومیه حدفاصل میدان ولایت فقیه و میدان انقلاب مسیر اصلی راهپیمایی در یوم الله 22 بهمن می‌باشد که از این مسیر عبور می‌شود. مردم از خیابان‌های شهید مطهری، طالقانی، کاشانی، امینی، عسگرآبادی و عطایی به خیابان امام خمینی(ره) ارومیه در نهایت به سمت میدان انقلاب حرکت می‌کنند.

مردم در میدان تاریخی انقلاب، مقابل ساختمان شهرداری ارومیه تجمع می‌کنند تا بیانیه‌ای در این راستا صادر کنند. رسانه‌های جمعی برای مخابره و ثبت این لحظات تاریخی در مناطق مختلف شهر حاضر هستند.

خبرگزاری فارس ـ کاشان

خبرنگار فارس از کاشان گزارش داد: ‌مردم خطه کویر کاشان نیز به مانند دیگر هموطنان خود امروز آمده‌اند تا با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» به دنیا نشان دهند که از هیچ تهدید و گزینه‌ای نمی‌هراسند.

‌‌مراسم راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی صبح امروز در این شهرستان آغاز شد که مردم وفادار کویر از ساعتی قبل در ایستگاه‌های شروع راهپیمایی حاضر شده بودند.

حضور گسترده مردم کاشان از کوچک و بزرگ و پیر و جوان و از اقشار مختلف در این حماسه ملی، بار دیگر اعتقاد، اعتماد و پایبندی خطه کویر به انقلاب اسلامی و ولایت‌پذیری را به رخ جهانیان کشید.

این ملت امروز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به استکبار جهانی ثابت می‌کنند که آنها وارثان شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستند و در پاسداری از ارزش‌های خود از هیچ تهدیدی نمی‌هراسند.

مردم خطه کویر کاشان با تمام وجود فریاد می‌زنند «ما با ولایت زنده‌ایم، تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم»، « 22 بهمن نوید رحمت، تجلی پیروی از ولایت» و « 22 بهمن روز فتح انقلاب است، نقش ستمگران همه بر آب است».

امسال بر خلاف سال‌های گذشته، راهپیمایی روز 22 بهمن در کاشان از پنج نقطه شروع شد و شرکت‌کنندگان در یک مقصد (میدان جهاد) به هم می‌پیوندند تا با قرائت قطعنامه، تا بار دیگر طومار یاوه‌گویی‌های استکبار را در هم بپیچند.

خبرگزاری فارس ـ کهگلویه و بویراحمد

خبرنگار فارس فارس از یاسوج گزارش داد: هم‌زمان با شروع راهپیمایی 22بهمن در کشور شور و شعور انقلابی مردم کهگیلویه و بویراحمد یک بار دیگر متجلی شد.

‌‌راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9 صبح در شهرستان‌ها و مناطق مختلف و دقایقی پیش در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش فارس از یاسوج، اکنون در میدان  هفت تیر این شهر جمعیت کم‌نظیری منتظر اعلام برنامه‌ها هستند و مردم به صورت خود‌جوش و شعار ملی «مرگ بر آمریکا» را سر می‌‌دهند و این‌گونه که از شواهد پیداست لحظه به لحظه بر جمعیت افزوده می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن سال 92 پاسخ کوبنده به یاوه‌گویی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خواهد بود.

‌بر اساس اخبار رسیده از شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان، نظیر چنین حضور حماسی در همه بخش‌ها و شهرستان وجود دارد.

‌‌خبرگزاری فارس ـ استان ایلام

خبرنگار فارس از ایلام گزارش داد:‌ مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی لحظاتی پیش با حضور اقشار مختلف مردم در شهر ایلام آغاز شد.

‌‌مردم ولایت‌مدار، انقلابی و همیشه در صحنه ایلام از لحظاتی پیش با حضور در میدان 22 بهمن این شهر مراسم بزرگداشت سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم استان شهیدپرور ایلام از مرد و زن، پیر و جوان با حضوری منسجم و مقتدرانه و با مشت‌هایی گره‌کرده بر دهان یاوه‌گویان وارد عرصه و این میدان بزرگ شدند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این مراسم ملی گفت: 22 بهمن سرچشمه جوشان ظلم‌ستیزی در جهان معاصر است.

یاسر دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این روز بزرگ برای همیشه در تاریخ جهان و آزادیخواهان دنیا ماندگار و جاوید خواهد ماند.

وی ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی باید بدانند که خوی استکباریشان در هیچ جای دنیا خریدار نداشته و محکوم به نیستی و شکست است.

این شهروند ایلامی اضافه کرد: عشق به امام و انقلاب مردم را همیشه در صحنه‌های مختلف نظام حاضر کرده است.

دلاوری تصریح کرد: این عشق یک عشق الهی بوده که امام با معنویت منحصر به‌فردش آن‌را در بین ملت ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در راهپیمای 22 بهمن ایلام گفت: اکنون نوبت ماست که با اطاعت از مقام عظمای ولایت از این انقلاب ارزشمند و سرنوشت‌ساز صیانت و پاسداری کنیم.

سودابه مروتی به خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: دشمن امروز باید با مشاهده این حضور پرشور مردم دست از توطئه‌های ننگینش بردارد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام باید بدانند که مردم پشتیبان اصلی انقلاب بوده و نفوذ در این بدنه سخت و محکم برای دشمن مقدور نخواهد بود.

وی افزود: خود مردم از این انقلابی که به پیروزی رساندند حفاظت کرده و پشتیبان صالحی برای انقلاب اسلامی هستند.

این بانوی ایلامی در پایان سخنان خود گفت: دشمنان نادان و خبیث ایارن اسلامی بدانند که مردم شجاع و ولایت‌مدار ایران اسلامی امروز با حضور گسترده و پرشکوه خود تمام گزینه‌های روی میزشان را زیر گام‌های استوار خود له خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس ـ استان اصفهان

خبرنگار فارس از اصفهان گزارش داد: اصفهانی‌ها برگ زرینی بر تارک پایمردی‌های دلاور مردان و شیرزنان این سرزمین آفریدند.

اصفهانی که حماسه های جاودانش بر سر زبان‌های جهانیان است، بار دیگر در صدر قافله بصیرت مداران قرار گرفتند و برگ زرین دیگری بر تارک پایمردی‌های دلاور مردان و شیرزنان این سرزمین آفریدند.

‌‌همه آمده‌اند، اگر چه هوا سرد است، حرارت حضور پر صلابت مردم، عطر بهار آزادی را در هوای شهر شهیدان می‌پراکند، مردم با حضور خود ثابت کردند انقلاب دچار سالخوردگی و فراموشی تاریخی نمی‌شود و به جهانیان یادآور شدند که انقلاب اسلامی تداومش را از حضور میلیونی مردمی می‌گیرد که در سخت‌ترین مقاطع حساس به فرمان ولایت به میدان می‌آیند و خللی در اراده آهنین ایشان وارد نمی‌شود.

مردمی که با عظم پولادگونه خود درصدد اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت موعود هستند و در ایجاد زمینه فراگیری بیداری اسلامی تا پای جان مدافع آرمان‌ها و هم صدای ملت‌های مظلوم هستند.

اصفهانی‌ها در 22 بهمن با 23هزار شهید سرافرازشان تجدید میثاق کردند و بار دیگر نشان دادند که تداوم  راه  خرازی‌ها و همت‌ها ریشه در اعماق قلب آنها دارد و عشق به ولایت در تک تک سلول‌هایشان نهفته است.

پیرزنی 82 ساله را دیدم که ویلچرش را با عکس آقا و پرچم ایران آذین بسته بود و آرام به سمت میدان امام (ره) در حرکت بود، می‌گفت؛ « تا زنده‌ام می‌آیم حتی اگر روی تخت بیمارستان باشم می‌گفت: «اگر دشمن دست درازی کند چادر به کمر می‌بندم و خود به رزم می‌روم ،47 فرزند و نوه و نتیجه‌ام همه فدایی انقلاب و رهبرند».

جانبازی که دو پایش را از دست داده، در حالی که دیدگانش پر از اشک بود می‌گفت: «چه خیال کرده‌اند روزی پاهایم را فدای انقلاب کردم و امروز اگر قرار باشد با همین پاهای قلم شده‌ام، روبروی دشمنان نظام می‌ایستم و ثابت می‌کنم با چه کسانی طرف هستند ، بچه رزمنده‌ها اجازه نخواهند داد، یک سانتی متر از اهداف نظام کج روی و عقب گرد شود، اصفهانی‌هایی که جنگ را اداره می‌کردند اجازه نمی‌دهند به اهداف انقلاب دست درازی شود».

اصفهانی که حماسه های جاودانش بر سر زبان‌های جهانیان است، بار دیگر در صدر قافله بصیرت مداران قرار گرفتند و برگ زرین دیگری بر تارک پایمردی‌های دلاور مردان و شیرزنان این سرزمین آفریدند.

خبرگزاری فارس ـ استان بوشهر

خبرنگار فارس از بوشهر گزارش داد: ‌مردم مومن و همیشه در صحنه بوشهر امروز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، با حضوری یکپارچه پاسخ گزینه‌های روز میز آمریکا و متحدانش را دادند.

‌‌راهپیمایی سالروز سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بوشهر با حضور گسترده امت همیشه در صحنه بوشهر از مقابل بسیج مرکزی شهر بوشهر آغاز  شد.

همچون سال‌های گذشته راهپیمایان بوشهری از ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی در محل آغاز راهپیمایی یعنی در مقابل بسیج مرکزی بوشهر حضور داشتند.

با آغاز راهپیمایی هر لحظه بر تعداد شرکت‌کنندگان در راهپیمایی افزوده می‌شد و راهپیمایان کوبنده‌تر از گذشته شعارهای خود را فریاد می‌زدند.

مردم بوشهر در راهپیمایی امروز بار دیگر شعار همیشگی خود یعنی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردادند و خشم و انزجار خود را از سیاست‌های غیرانسانی آنان اعلام کردند.

راهپیمایان بوشهری در راهپیمایی امروز فریاد زدند پاسخ هر گزینه روی میز مرگ بر آمریکای اسلام ستیز و با این شعار و حضور  حماسی خود در راهپیمایی امروز ضمن اعلام حمایت و تجدید بیعتی با مقام معظم رهبری،   پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران دادند.

مردم ولایتمدار بوشهر در راهپیمایی امروز فریاد زدند مرگ بر منافق فتنه‌گر و بار دیگر اعلام کردند دشمنان داخلی و خارجی نظام آرزوی خود مبنی بر ضربه‌زدن به نظام را به گور خواهند برد.

در راهیپمایی امروز قشرهای مختلف مردم، زن و مردم، پیر و جوان، کودک و نوجوان حضور داشتند و با حضور خود اعلام کردند تا پای جان برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی خواهیم کرد.

راهپیمایان بوشهری با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از اقدامات خصمانه آنان در مقابل کشورهای مسلمان اعلام کردند.

کودکان و نوجوانان بوشهری با حضور در راهپیمایی امروز نشان دادند همچون گذشتگان خود بر آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا پایبند بوده و همیشه پیرو فرامین مقام معظم رهبری هستند.

مسیر راهپیمایی امروز در بوشهر با حضور نیروهای انتظامی تحت کنترل بود اما در برخی مسیرها به دلیل حجم گسترده راهپیمایان نظم راهپیمایی از دست برگزار کنندگان خارج می‌شد.

راهپیمایان بوشهری پس از  آغاز راهپیمایی در محل بسیج مرکزی بوشهر، رد  ادامه از خیابان امام خمینی  عبور کرده و پس رسیدن به مید ان قدس از خیابان شهید رئیسعلی دلواری به سمت میدان رئیسعلی دلواری حرکت کرده و لحظاتی پیش به محل پایان راهپیمایی رسیدند.

خبرگزاری فارس ـ ‌استان یزد

خبرنگار فارس از یزد گزارش داد: با اجتماع گسترده راهپیمایان یزدی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، شعار «الله اکبر» و «مرگ بر آمریکا» بار دیگر در کوچه و خیابان‌های شهر طنین‌انداز شد.

‌‌راهپیمایان یزدی که از دقایقی پیش در میدان آزادی (باغ ملی) گردهم آمده‌اند، پس از قرائت زیارت آل‌یاسین، سی و پنجمین راهپیمایی 22 بهمن را آغاز کردند.

مردم یزد در مسیر راهپیمایی که از میدان آزادی آغاز شده و پس از طی خیابان‌های فرخی، میدان شهید بهشتی (مجاهدین)، خیابان امام خمینی (ره) به چهارراه شهدا و میدان امیرچخماق می‌‌رسد، در کنار یکدیگر سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

در اجتماع پرشور مردم یزد امروز پیشاپیش مردم، مسئولان و روحانیون حضور دارند و مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری نیز در جمع راهپیمایان یزد است و قرار است برای مردم یزد سخنرانی کند.

در راهپیمایی 22 بهمن یزد، گروه‌ها و اقشار مختلف با پلاکاردهایی که معرف آن‌هاست، حاضر شده‌اند تا بار دیگر، دوشادوش هم فارغ از سلیقه‌های مختلف سیاسی، پیروزی انقلاب را به جشن بنشینند.

امروز گرچه هوای یزد آفتابی است اما سوز سرمای زمستانی به خوبی احساس می‌شود اما همین سرما نیز مانع از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشد.

در این هوای سرد زمستانی، بازار ایستگاه‌های صلواتی داغ است و عطر چای، طعم پیروزی را دلچسب‌تر می‌کند.

دانش‌آموزان بسیاری با مسئولان مدارس خود در این راهپیمایی حضور یافته‌اند و هر مدرسه با ابتکاری جالب، روزهای انقلاب را تداعی کرده است.

ساخت ماکت شاه خائن، ساخت آدمک‌هایی با چهره‌های کاریکاتوری اوباما و ... بخشی از خلاقیت‌های دانش‌آموزی در راهپیمایی امروز است.

امروز ورزشکاران، هنرمندان، خبرنگاران، طلاب و روحانیون، دانشجویان، کسبه و بازاریان، خانواده معظم شهدا، نیروهای بسیج و سپاه و ... در صفوف به هم فشرده، اجتماع بزرگی از مردم یزد تشکیل داده‌اند.

در این میان حضور اقلیت‌های مذهبی زرتشتی نیز قابل توجه است و مردان و زنان زرتشتی با لباس سنتی خود و با در دست داشتن پلاکارد و تمثالی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در این اجتماع حضور پیدا کرده‌اند.

مردم در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای «الله‌ اکبر»، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بار دیگر خاطره روزهای انقلاب را زنده کردند.

جمعیت راهپیمایان یزدی تا دقایقی دیگر به میدان امیرچخماق می‌رسند و در آنجا پس از قرائت سرود یک‌هزار و 357 نفری دانش‌آموزی و اجرای برنامه‌های مختلف، به سخنرانی وزیر دادگستری گوش فرا می‌دهند.

خبرگزاری فارس ـ استان مرکزی

خبرنگار فارس از اراک گزارش داد: ‌گام‌های آهنین مردم در نخستین دقایق شروع راهپیمایی بزرگ 22 بهمن لرزه بر تن یاوه‌گویان انداخت و میز آمریکایی‌ها را با همه گزینه‌هایش ویران کرد.

‌‌راهپیمایی دشمن‌‌شکن 22 بهمن با حضور پرشور و گرم مردم اراک دقایقی پیش آغاز شد و صدای گام‌های آهنین مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بار دیگر گوش نابخردان را کر کرد.

همزمان با سایر شهرهای ایران اسلامی راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن با حضور خیل عظیم مردم همیشه در صحنه اراک از میدان شهدای این شهر آغاز شد.

مردم ولایت‌مدار، شهیدپرور و انقلابی اراک با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن جلوه دیگری از انسجام، وحدت، عشق و ایمان به کشور، ولایت و آرمان‌های انقلابی خود را به نمایش گذاشتند و با مشت‌هایی گرده کرده در حال پیمودن مسیرهای راهپیمایی هستند.

هم‌اکنون جمعیت عظیمی از قشرهای مختلف مردم هماهنگ با یکدیگر در حالی که پرچم‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را در دست دارند و شعار «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، و «ما ملتی غیور و آزاده‌ایم در حفظ دین و کشور آماده‌ایم» و ... را بر زبانشان جاری دارند، به سمت مصلای بیت‌المقدس اراک در حرکت هستند.

خبرگزاری فارس ـ اردبیل

خبرنگار فارس از اردبیل گزارش داد: اردبیلی‌ها با امام و ارزش‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

مردم مؤمن و وفادار به انقلاب و ارزش‌های اسلامی در اردبیل با راهپیمایی باشکوه خود خروش حضوری مجدد به راه انداختند و در جشن 35 سالگی انقلاب اعلام کردند که همچنان مدافع انقلاب و ارزش‌های آن هستند. ‌‌

راهپیمایی مردم اردبیل که از دقایقی پیش شروع شده نسبت به سال‌های گذشته متفاوت، جذاب، با شور و شعف و حضور حماسی مردم قابل مشاهده است به طوریکه ده‌ها عکاس و خبرنگار داخلی و تعدادی از عکاسان و خبرنگاران کشورهای مجاور این برنامه را پوشش رسانه‌ای و خبری می‌دهند. زنان و مردان این دیار در حالی که روزهای سرد زمستانی را پشت سر گذاشته و در یک هوای آفتابی راهپیمایی خود را از مسیرهای مختلف آغاز کردند در میدان شریعتی اردبیل به مانند سیل خروشان ندای یاری انقلاب و پشتیبانی حقیقی از نظام را سر داده و به تمام یاوه‌گویان جهان به ویژه آمریکای جهانخوار هشدار دادند که همچنان در صحنه هستند و حضور آنها شکننده همه توطئه‌ها و گزینه‌های روی میز است. نقطه قابل توجه در راهپیمایی امسال حضور شاداب و سرزنده و همبستگی واقعی تمام احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم است که یک صدا و متحد در صحنه حاضر شده و در دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشتند. شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اردبیلی‌لر ایاغدی، انقلابا دایاغدی،‌ 22 بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله، مرگ بر منافق فتنه‌گر، الله اکبر الله اکبر، هیهات منه‌الذله» و شعارهایی نیز در حمایت از جایگاه ارزشمند ولایت و رهبر معظم انقلاب و در دفاع از حقوق هسته‌ای ملت سر داده و به دولتمردان یادآور شدند که مبادا در دفاع از منافع ملی از مصالح کشور، دستاوردهای انقلاب به ویژه در حوزه هسته‌ای کوتاه بیایند. مردان و زنان دیار سبلان در صف‌های فشرده و مستحکم در حالی که پرچم‌های خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشته و کودکان خود را نیز به بغل گرفته بودند و فضای معطر از حضور مردم جلوه‌ای خاص به راهپیمایی امسال بخشیده بود به سمت مصلای اردبیل در حال حرکت هستند تا در جشن 35 سالگی انقلاب که امروز این نهال ارزشمند به یک درخت تنومند تبدیل شده، شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، پخش و توزیع بادکنک‌های رنگی، پوسترها و پلاکاردهای متنوع با شعارهای مختلف در دفاع از حقوق هسته‌ای، اعتراض به یاوه‌گویی‌های آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و همچنین حضور برخی از عکاسان آماتور برای شکار لحظه‌های حضور مردم از نقاط قابل توجه این مراسم است.

در این مراسم از اقشار مختلف مردم از کارمند و فرهنگی گرفته تا کشاورز، بازاری، دانش‌آموز، دانشجو، زنان، مردان، سالخوردگان و کودکان در این جشن بزرگ میهن شرکت کرده و حضوری با شکوه دارند.

خبرگزاری فارس ـ استان فارس

خبرنگار فارس از شیراز داد: فارسیان گزینه‌های روی میز آمریکا را زیر پا له کردند.

موج عظیم و خروشان مردم ولایت‌مدار دیار کهن فارس با خلق حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن 92، تمام گزینه‌های روی میز آمریکایی‌ها را زیر گام‌های استوار له کرد. ‌

از نخستین ساعات صبح امروز، مردم ولایت‌مدار و استکبارستیز استان پهناور فارس، دسته دسته و فوج فوج با پشت سر گذاشتن مسیرهای فرعی چندگانه راهپیمایی شکوهمند امروز، به میعادگاه نهایی در شهرها و روستاهای خود رسیدند و با صدور قطعنامه بار دیگر، بر استقامت و ایستادگی در مقابل زورگویان بی‌آبرو در جهان تاکید کردند. امروز سومین حرم اهل‌بیت(ع) شاهد خروش مردمی بود که عشق به شهادت دارند و بارها نشان داده‌اند که نه تنها آمریکای به ذلت افتاده و جنایتکار، بلکه تمام جهان در مقابل استواری و پافشاری بر ارزش‌های انقلاب اسلامی سربازان رهبری، توان تقابل ندارند. امروز خیابان انقلاب اسلامی شیراز، چهارراه حسینیه 15 خرداد و میدان آزادی این شهر، طعم مقاومت و رنگ و بوی عشق به ولایت داشت. مراسم پرافتخار راهپیمایی امروز شیراز با قرائت قطعنامه و سخنرانی حجت‌الاسلام محمد حسین ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به پایان رسید. مردم لامرد نیز با فریادهای استکبارستیزانه خود با طی کردن میدان امام خمینی(ره) و خیابان‌های 15 خرداد، شهید مطهری و شهدا، در گلزار شهدای این شهر گرد یکدیگر آمدند و بار دیگر با گلگون‌کفنان خفته در خاک اما همواره بیدار و سرافراز تجدید میثاق کردند. پایان‌بخش مراسم راهپیمایی شکوهمند مردم لامرد سخنرانی حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی امام جمعه این شهر بود. مردم شهیدپرور مرودشت نیز با طی کردن مسیر حدفاصل ناحیه مقاومت سپاه مرودشت تا میدان امام خمینی(ره) این شهر و تجمع در این میدان که با سخنرانی سید یدالله حسینی فرماندار این شهرستان به پایان رسید، با شعارهایی که سرشار از استکبارستیزی بود بر تداوم راه شهیدان تاکید کردند. مردم شهیدپرور و بابصیرت و انقلابی کازرون نیز از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ، از هر قشر و گروهی با اتحاد و همبستگی در ساعات نخستین امروز در میدان شهدای این شهر گرد آمدند و با پیمودن مسیرهای راهپیمایی خیابان‌های شهدای جنوبی، امام خمینی(ره)، سعدی و ارتش با مشت‌های گره کرده و با سردادن شعارهای مقدس «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس» «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ایی»، باشکوه‌تر از سال‌های گذشته به بی‌ادبی‌ها و یاوه‌سرایی‌های دنیای استکبار به ویژه آمریکا پاسخ گفتند و سپس در استادیوم ورزشی شهدای این شهر اجتماع کردند.

ویژه برنامه‌هایی به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن در استادیوم ورزشی شهدای کازرون برگزار شد و امام جمعه این شهر نیز از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز تقدیر کرد. مردم ولایت‌مدار خنج نیز راهپیمایی خود را از میدان بسیج این شهر آغاز کردند و با پیمودن مسیر به سمت چهار راه پاسداران و میدان امام خمینی(ره)، سرانجام در مقابل تالار شهر تجمع باشکوهی را صورت دادند که با سخنرانی شیخ غلام هادی پور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خنج این مراسم ماندگار به پایان رسید. در شهر لار نیز مردم مومن و ولایت‌مدار این شهر راهپیمایی باشکوه امروز خود را از چهار راه پیروزی شروع کردند و با طی کردن خیابان امام خامنه‌ای و فلکه مدرس در مقابل حسینیه اعظم تجمع به یاد ماندی و پرافتخاری را رقم زدند که این مراسم ماندگار که حضور برادران و خواهران شیعه و سنی وحدت و دوستی و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز را نمایانگر بود، با سخنرانی نماینده مردم شهرستان‌های خنج، گراش و لار در مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

در جای جای دیگر این خطه ادب‌پرور نیز مردم ولایت‌مدار و انقلابی با حضور حماسی خود برای یک‌بار دیگر دشمنان سربلندی و عزت‌خواهی مردم قهرمان و سربازان رهبری فرزانه را مایوس کردند و نشان دادند که نه تنها تحریم‌ها بلکه دشوارترین مسیرها را مانند گذشته طی خواهند کرد تا خون شهیدان و رهروان راه حسین‌ابن علی(ع)، پایمال نشود. حضور چشمگیر احزاب و گروه‌های مختلف و سلایق گوناگون و افراد شاخص استان فارس و شهر مقدس شیراز در میان دریای خروشان مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی امروز جلوه ویژه‌ای را به این مراسم جاویدان داده بود.‌

خبرگزاری فارس ـ استان کردستان

خبرنگار فارس از سنندج گزار‌ش داد: ‌اینجا کردستان است، سرزمین دلیرمردان و شیرزنانی که در طول 35 سال از پیروزی انقلاب همواره ثابت کرده‌اند که همواره پشتیبان انقلاب و ولایت هستند.

کردستانی که با خون پاک 5 هزار و 400 شهید بوی و بیش از 17 هزار شهید غیربومی جای‌جای آن آبیاری شده است تا همیشه استوار و پایدار بماند.

خیابان‌های امروز دیارم بوسه‌گاه قدم‌های من و تو شد تا در کنار هم ما شویم و دست در دست هم ایران آزادمان را سربلندتر از همیشه به جهانیان نشان دهیم.

سنندج، سقز، سروآباد، مریوان، قروه، دهگلان، بانه و دیگر شهرستان‌های استان کردستان امروز تجلیگاه حضور دلیر مردان و شیرزنانی است که با حضور گرم خود در جشن 35 سالگرد انقلاب بار دیگر اقتدار، عظمت و ولایت‌مداری خود را به جهانیان ثابت کرده‌اند.

‌میدان آزادی سنندج در ساعت‌های آغازین جشن پیروزی انقلاب سراسر حماسه است، امروز اقشار مختلف جامعه از فرهنگی، ورزشکار، بازاری، دانش‌آموز، دانشجو و همه و همه آمده‌اند تا بگویند همیشه در میدان حاضریم....

حماسه بی‌نظیر ملت ایران اسلامی در 22 بهمن 1392 برای همیشه در تاریخ ثبت شد؛ تمام...

انتهای پیام/2349/ش‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول