اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان در گفت‌وگو با فارس:

حضور مردم گزینه روی میز دشمنان را باطل کرد

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان کردستان با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور گزینه روی میز دشمنان را ابطال می‌کند چراکه آنها اکنون به عمق این حضور پی می‌برند.

حضور مردم گزینه روی میز دشمنان را باطل کرد

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم همواره در صحنه‌های مختلف اثبات کرده‌اند که در حمایت و پشتیبانی از نظام جان خود را فدا می‌کنند.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز و در سالروز به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، همین مردم آمده‌اند تا بگویند که باز هم پشت نظام را خالی نخواهند کرد و گزینه‌ای برای نظام اسلامی در مقابل گزینه روی میز آنها هستند.

حسینی‌شاهرودی اذعان داشت: مردم به این آگاهی رسیده‌اند که دشمنان خود را بشناسند و با حضور و اقدامات موثر تهدیدات و ترفندهای آنان را پاسخ می‌دهند.

وی این حضور پررنگ و باشکوه را مایه افتخار ملت و نظام دانست و گفت: این حضور موجب مستحکم شدن پایه‌های نظام اسلامی و سرافرازی ملت بزرگ ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مردم با این حضور معنادار بار دیگر با انقلاب، رهبری و افتخارات گذشته خود عهد و پیمانی دوباره بستند که تا پای جان از انقلاب و آرمان‌های آن حفاظت خواهند کرد.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: دشمنان با دیدن این حضور حساب کار به دستشان می‌آید که تهدید ملت و نظام کاری از پیش نمی‌برد.

وی همچنین حضور مردم کردستان در این راهپیمایی را حاوی پیام‌هایی خواند که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی معنادار و تاثیرگذار است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان افزود: عوض کردن دیدگاه‌ها نسبت به استان کردستان یکی از پیام‌های حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن است، هرچند تاکنون مردم کردستان دفاع از نظام را اثبات کرده‌اند اما در این برهه زمانی این حضور پیام‌های خاصی برای دشمنان دارد.

وی گفت: این حضور مردم کرد موجب می‌شود تا افرادی که فکر می‌کردند در این استان طرفدارانی دارند، مایوس شوند.

حسینی‌شاهرودی در پایان خاطرنشان کرد: نمایش اتحاد و همبستگی ملت و مردم کردستان یکی دیگر از پیام‌های این راهپیمایی باشکوه است که بسیاری از توطئه‌های تفرقه‌برانگیز را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/79001/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول