اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

حضور مردم در راهپیمایی انقلاب را از منافقین پاک می‌کند

امام جمعه موقت قزوین راهپیمایی روز 22 بهمن را باران الهی حضور مردم خواند و گفت: این بارش انقلاب را از منافقین داخلی و خارجی پاک می‌کند.

حضور مردم در راهپیمایی انقلاب را از منافقین پاک می‌کند

حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: حضور پرشور ملت ایران در تمام صحنه‌ها از جمله عرصه اجتماعی و سیاسی به منزله نزول باران رحمت الهی و جلوه‌ای از قدرت، معنویت و عزت است که تجلی آن در راهپیمایی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پاک شدن انقلاب از لوث آسیب‌های دشمنان و منافقین داخلی و خارجی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی در طول تاریخ نسبت به انقلاب اسلامی چشم طمع دوخته‌اند و می‌پندارند که مردم از انقلاب خسته شده‌اند، افزود: حضور جدی و یکپارچه تک، تک افراد جامعه در راهپیمایی پرشور و شعور این روز منجر به دلسردی و ناامیدی دشمنان دیرین نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین با تاکید بر لزوم گسترش انقلاب و رساندن پیام آن به گوش مردم دنیا، عنوان کرد: این مهم، موضوعی است که دشمنان نظام اسلامی به شدت از آن هراسان هستند و به همین دلیل تمام تلاش و اهتمام خود را برای قرار دادن ایران در سکوت رسانه‌ای به کار می‌گیرند تا کشور اسلامی از صدور آرمان‌های خود و پیام انقلابی که در طول چند دهه برای تحقق و حفظ آن از بهترین داشته های خود ایثار کرده‌اند، بازماند.

عابدینی با اشاره به اینکه تهیه خبر و انتشار آن از طریق صدا و سیما و دیگر ابزارهای ارتباط جمعی و رسانه‌های گروهی انجام می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر دشمن از هر طریق ممکن می‌کوشد تا به واسطه تسلط در این عرصه مانع دستیابی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود برای انعکاس پیام انقلاب اسلامی در جهان شود.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در راستای انقلاب جهانی امام عصر (عج) صورت گرفته است، آیه 105 از سوره مبارکه سوره انبیاء را مورد توجه قرار داد و پیروزی انقلاب ایران را تجلی وعده الهی برای شکل گیری انقلاب جهانی حضرت مهدی و حکومت صالحان روی زمین دانست؛ هر چند خوشایند مشرکان، کافران و منافقان نباشند.

وی با تاکید بر اینکه اراده خداوند متفاوت از انسان و غیر قابل تغییر است، یادآور شد: چنانکه اراده خداوند متعال بر تحقق وعده‌ای قرار گیرد، آن وعده به طور حتم عملی می‌شود و در این راستا مردم مسلمان و آزاده دنیا نیز موظفند خود را تا حد لازم از شایستگی برای مخاطب قرار گرفتن فرمان خدا ارتقا دهند.

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین همچنین بر لزوم تلاش همگانی برای عالم گیر شدن سیل خروشانی که در ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر انقلاب به حرکت درآمده است، تاکید کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان برای محدود کردن انعکاس پیام انقلاب در رسانه‌های دنیا تلاش می‌کنند، راهپیمایی امروز بزرگترین رسانه مردمی در دنیا برای رساندن این پیام به جهانیان است.

عابدینی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره حامی نظام و ارزش‌های آن بوده‌اند، از تمام مردم ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه استان قزوین خواستار تداوم حضور پرشور و یک‌پارچه در عرصه‌های انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدای میهن اسلامی شد.

انتهای پیام/77011/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول