اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی دشمنان را ناامید کرد

فرماندار منوجان گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بدخواهان نظام را ناامید کرد.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی دشمنان را ناامید کرد

جهانگیر تشکری امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در منوجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه ما باید قدردان این نظام اسلامی باشیم، اظهار داشت: امام خمینی (ره) همه وجودش را خدا فرا گرفته بود و قدرت خدا را به وضوح می‌دید و شجاع و مدیر بود.

تشکری با بیان اینکه امام راحل کشور را نجات داد و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به وجود آورد، عنوان کرد: امروز حاکمیت اسلام با محوریت ولایت فقیه است و استکبار را نفی می‌کند و در مقابل آن می‌ایستد.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی با محوریت امام (ره) و پشتیبانی مردم توانست، نظام شاهنشاهی را سرنگون کند و چیزی را که برای مردم به ارمغان آورد، استقلال و آزادی بود.

فرماندار منوجان تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه ملی است و مردم با حضور پرشور در راهپیمایی اعتقاد و حمایت خود را از این روز بزرگ و تاریخی سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی ابراز داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بدخواهان نظام را ناامید کرد و این حماسه حضور تجدید میثاق با ولایت است.

حسن کوه‌پیما رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان نیز به خبرنگار فارس گفت: مردم همیشه در صحنه منوجان همگام با سراسر کشور با حضور حماسی خود در 22 بهمن خواب خوش استکبار جهانی علیه منافع ملی ایران اسلامی را بر هم زدند.

وی بیان کرد: امسال نیز با حضور همه اقشار مردم و جامعه هدف یعنی هنرمندان شهرستان با حضور حماسی و برنامه‌های فرهنگی و هنری شاد، مراسم سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم.

کوه‌پیما گفت: حضور در راهپیمایی تجدید میثاق با امام و رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های بلند شهدا است و مردم منوجان با این حضور دین خود را نسبت به انقلاب و شهدا ادا کردند.

انتهای پیام/80006/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول