اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اثباتی:

مقام معظم رهبری استراتژی دریایی آمریکا را به‌هم ریخت

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راهبرد مقام معظم رهبری استراتژی دریایی آمریکا را به‌هم ریخته است.

مقام معظم رهبری استراتژی دریایی آمریکا را به‌هم ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار بهروز اثباتی عصر امروز در جمع یاران انقلاب اسلامی گیلان در مهدیه این شهر با اشاره به مراحل انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب‌ها دارای سه رکن شکل‌گیری، استقرار و آینده‌سازی هستند.

وی مرحله شکل‌گیری انقلاب اسلامی را از سال 42 تا 22 بهمن سال 57 عنوان کرد و افزود: مرحله استقرار و کارآیی نظام از سال 57 تاکنون بوده است.

اثباتی سپردن پرچم انقلاب اسلامی به صاحب اصلی‌اش را آینده‌سازی خواند و بیان کرد: وظیفه داریم آرمان‌های انقلاب اسلامی را در جهان نشر دهیم.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دنیا تشنه ولایت فقیه است، تصریح کرد: دنیا به دنبال ایدئولوژی اسلامی است.

وی به تدبیر امام (ره) مبنی بر ایجاد ارتش قوی و مقتدر در سال 57 اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها از روز گذشته متحیر حرکت ناوگان جمهوری اسلامی ایران به طرف اقیانوس هستند.

اثباتی با اشاره به اینکه ارتش و رسانه‌های دنیا از خبر حرکت ناوگان نظامی ایران به‌هم ریخته است، خاطرنشان کرد: ناوگان نظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای تدبیر مقام معظم رهبری حرکت به طرف اقیانوس‌ها را آغاز کردند و این موضوع استراتژی بحری آمریکا را به‌هم ریخته است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح داشتن راهبرد دریایی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: سال‌های گذشته تمام راهبردهای ایران در خشکی بود.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: نداشتن راهبرد دریایی گمشده تاریخی عزت تمدن اسلامی بود و با تدبیر مقام معظم رهبری برای این موضوع برنامه‌ریزی شده است.

اثباتی با بیان اینکه ورود ناوگان نظامی ایران به فرمان مقام معظم رهبری به اقیانوس آرام و اطلس آغاز شده است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها فکر نمی‌کردند روزی پرچم ایران در اقیانوس‌ها برافراشته شود.

*ایران اسلامی به عمق راهبرد دشمن رسیده است

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح عمق راهبرد دشمن را زیر سلطه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی به عمق راهبرد دشمن رسیده است.

وی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران عمق راهبرد آمریکا را از بین برده است، تصریح کرد: نظام اسلامی ساختارسازی کرده است.

اثباتی حضور مردم در صحنه را از ارکان انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی دارای امت است و امت از امام تبعیت می‌کند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح حضور مردم با امت را متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: حضور امت در صحنه هدفمند است.

وی انقلاب اسلامی را حاصل گردهمایی ایدئولوژی، رهبری، ساختارهای منطبق بر آن و همراهی مردم ذکر کرد و یادآور شد: راهبرد دشمن نابودی ساختارهای مذکور است.

اثباتی حمایت از رهبری را از وظایف امت برشمرد و اظهار کرد: نهادهای اجتماعی طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید دولت را رصد کنند اما نباید منطبق با زاویه دید دشمن باشد.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر نقد منصفانه، بیان کرد: هر فرد باید به اندازه توان خود به دولت کمک کند.

وی بر اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: نقدهایی بر جشنواره فیلم فجر داریم زیرا نام افراد حامی فتنه به عنوان هنرمند برده می‌شود و به این موضوع نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.

*نقد، رصد و کمک به دولت گمشده انقلاب اسلامی است

اثباتی حضور در عرصه نقد، رصد و کمک به دولت را مهم خواند و تصریح کرد: موضوع‌های مذکور گمشده انقلاب اسلامی است و بسیجیان باید به این ویژگی‌ها توجه داشته باشند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده انقلاب اسلامی دیگر قابل بازپس‌گیری نیست، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دیگر در حوزه جغرافیایی ایران مطرح نیست بلکه هر جا دل خداجویی می‌تپد، انقلاب اسلامی حضور دارد.

وی وظیفه اصلی جامعه را انتقال انقلاب اسلامی به آینده عنوان کرد و یادآور شد: مستضعفان جهان منتظر انقلاب اسلامی هستند و با پرچم‌داری ولایت فقیه این امر محقق می‌شود.

اثباتی تبیین ایدئولوژی، هدایت مردم و اداره ساختار سازمانی را با ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: آینده جهان منتظر انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه جهان آماده جنگ تمام عیار بین انقلاب اسلامی و کفر در عرصه‌های مختلف است، تصریح کرد: سخت‌ترین جنگ در عرصه فرهنگی است.

وی تمام امور را بر پایه فرهنگ عنوان کرد و افزود: تمام موضوع‌ها باید با فرهنگ برطرف شود.

اثباتی انقلاب اسلامی را فرهنگی خواند و بیان کرد: امام (ره) برای اصلاح فرهنگ نظام اسلامی را ایجاد کرد.

انتهای پیام/84001/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول