اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته تقریب مذاهب اسلامی هرمزگان:

ملت ایران در 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های سیاستمداران آمریکا را خواهند داد

رئیس کمیته تقریب مذاهب اسلامی هرمزگان گفت: ملت ایران در 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های سیاستمداران آمریکا را خواهند داد.

ملت ایران در 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های سیاستمداران آمریکا را خواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد مریدی ظهر امروز طی نشستی با بیان اینکه ملت ایران در 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های سیاستمداران آمریکا را خواهد داد، اظهار داشت: همگان مشاهده کردند که آمریکا در حضور مسئولان ایرانی و در عدم حضور آنها، با مواضع و سیاست‌های دوگانه برخورد و بعضا با ادبیات بی‌ادبانه و خارج از فضای دیپلماتیک به ملت ایران توهین کردند.

وی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 57 دستاوردی از جانب مردم بود و هیچ قدرت خارجی یا قدرت داخلی وابسته به گروه‌ها، جناح‌ها و احزاب در آن دخیل نبود.

مریدی با بیان اینکه رمز موفقیت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در 35 سال اخیر ایمان و اراده ملت بوده است، گفت: جمهوری اسلامی حاصل ایمان، ایثار، محبت و مبانی اعتقادی مردم از جمله حقیقت شهادت است.

رئیس کمیته تقریب مذاهب اسلامی هرمزگان با بیان اینکه دشمنی آمریکا و به طور کلی شبکه استکبار جهانی در طول تاریخ بر همگان مشخص و مبرهن شده است، تصریح کرد: ادبیات بی‌ادبانه سیاستمداران غربی حاکی از ضعف و به آخر خط رسیدن آنها است.

وی با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرده است که در شرایط‌‌ بسیار سخت، صبورانه و امیدوارانه در مقابل هرگونه تهدید، تحریم و زیادی‌خواهی دشمن ایستاده است، گفت: مهم این است که مردم، مسئولان و همه کسانی که دلسوز نظام هستند در مراسم و مجامع عمومی همواره متحد و یک‌صدا باشند.

قائم مقام نماینده ولی ‌فقیه در امور اهل‌ سنت هرمزگان با بیان اینکه برای پیشرفت، موفقیت و حرکت روبه جلوی نظام اسلامی باید همه گروه‌ها، احزاب، مذاهب و اقشار در کنار هم باشند، گفت: در 22 بهمن امسال خواهیم دید که ملت ایران چگونه جهان را با راهپیمایی عظیم خود شگفت‌زده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران هوشیارتر از هر زمان دیگر است، گفت: راهپیمایی بزرگ و عظیم ملت ایران در 22 بهمن امسال پاسخی کوبنده و قاطع به یاوه‌گویی‌های سیاستمداران آمریکا خواهد بود.

مریدی با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای فرصتی ارزشمند برای زیر نظر داشتن اظهار نظرهای مسئولان آمریکایی بود، گفت: همه مشاهده کردند که آمریکا در عدم حضور آنها، با مواضع و سیاست‌های دوگانه برخورد کرده و بعضا با ادبیات بی‌ادبانه و خارج از فضای دیپلماتیک به ملت ایران توهین کردند.

وی با بیان اینکه شعارهای انقلاب اسلامی هر سال زنده‌تر و معنادارتر می‌شود، بیان داشت: تعبیر حضرت امام (ره) در خصوص اینکه آمریکا شیطان بزرگ است امروز برای نسل جوان کاملا واضح و مشخص شده است.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول