اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

22 بهمن نمادی برای ایستادگی ملت در برابر زیاده‌خواهان آمریکایی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی عظیم 22 بهمن، نمادی برای ایستادگی ملت در برابر زیاده‌خواهان آمریکایی است.

22 بهمن نمادی برای ایستادگی ملت در برابر زیاده‌خواهان آمریکایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام کریم سرافراز ظهر امروز در جمع بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امسال مردم ولایتمدار ایران اسلامی با شکوه هرچه تمام‌تر برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و پاسخ دندان‌شکن به استکبار جهانی در راهپیمایی حاضر خواهند شد.

وی، به ادامه توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: در حالی که دولت جمهوری اسلامی صادقانه در مذاکرات حضور پیدا کرده، شیطان بزرگ و حامیان اروپایی و منطقه‌ای و صهیونیستی، دم از فشار بیشتر بر کشور و ملت ما می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: مقاومت و پایمردی ملت بزرگوار ایران اسلامی در 35 سال پس از انقلاب اسلامی نشان داده که هیچ‌گاه زیر بار زور نمی‌روند و با روحیه عاشورایی خود در برابر ظالمان و ستمگران می‌ایستند.

سرافراز راهپیمایی 22 بهمن امسال را نمادی برای ایستادگی ملت در برابر زیاده‌خواهان آمریکایی، اروپایی و صهیونیستی خواند و حضور در برنامه‌های این روز بزرگ را تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی آحاد پاسداران و بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن همپای ایرانیان ولایتمدار، گفت: حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب در استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تأثیر مستقیم دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن پشتوانه سیاستمداران و دولتمردان نظام در مذاکرات بین‌المللی و اجرای هرچه بهتر برنامه‌های داخلی است. 

انتهای پیام/68001/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول