اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

22 بهمن تجلی حکومت‌ الله در روی زمین است

فرماندار قروه از 22 بهمن به عنوان تجلی حکومت الله در روی زمین نام برد و گفت: 22 بهمن روز پیروزی ایمان است.

22 بهمن تجلی حکومت‌ الله در روی زمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن که عصر امروز در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح‌های مدرن مجهز باشند در برابر نیروی هماهنگ مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می‌کنند بی‌اثر است.

وی افزود: یادآوری یوم‌الله 22 بهمن، یعنی یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌ها و شهادت‌طلبی‌های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.»

وی از 22 بهمن به عنوان تجلی حکومت الله در روی زمین نام برد و افزود: این روز، روزی است که برنده‌ترین سلاح معنوی، یعنی ایمان، پیروزی آفرید.

شیخی‌زاده اظهار داشت: در این روز بزرگ توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به «حبل‌الله» رژیم ستمشاهی دوهزار و پانصد ساله طاغوتیان به زباله‌دانی تاریخ سپرده شد و ثابت کرد آوای «الله‌اکبر» از رگبار «مسلسل » قوی‌تر و نیرومندتر است.

وی تداوم پیروزی‌ها را حاصل تداوم رمزهای پیروزی دانست و افزود: خداوند متعال هرگز نعمتی را که به قومی عطا فرمود، از آنها باز پس نمی‌گیرد، مگر آنها خود از نگهداری آن دست بر دارند.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت ایران دست در دست هم با همدلی و اتحاد در سایه ایمان و توکل به خداوند متعال به رهبری مقام معظم رهبری در راه به ثمر رساندن مقصد الهی انقلاب گام بردارند و در این راه استقامت نموده، در مقابل دشمنان اسلام و ایران تا پای جان بایستند، نعمت پیروزی انقلاب اسلامی پابرجا و مستدام خواهد بود.

وی افزود: در روز 22 بهمن دنیا شاهد خواهد بود که تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان علیه جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران، نقش برآب می‌شود و حاصلی جز رنج و زبونی خودشان در پی‌نخواهد داشت و هر روز عزت و سرفرازی و بالندگی ایران اسلامی بیشتر آشکار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران، انگیزه الهی، وحدت، همدلی، اعتماد به نفس و انسجام ملی را سرمایه بزرگ پیروزی و سرافرازی خود می‌داند و مخدوش کردن وحدت ملت را از سوی هر کس و با هر شعار لفظی و عملی، خدمت به بیگانگان و خیانت به آرمان‌های امام(‌ره‌)، ملت و مملکت برمی‌شمارد بر ضرورت حفظ وحدت و اتحاد حول محور ولایت و رهبری تاکید کرد.

فرماندار قروه گفت: راهپیمایی آگاهی‌بخش‌، دشمن‌شکن  مردم در 22 بهمن، این حقیقت ناب را بار دیگر متجلی ساخت که مردم هوشیار و پر بصیرت ایران اسلامی، تمام توطئه‌های پیچیده و فتنه‌افروزی‌های نظام استبداد بین‌الملل را با کیاست و درایت‌، تحت نظر دارند و هرگاه احساس ضرورت کنند، در پشت سر رهبر فرزانه انقلاب و ولی‌فقیه زمان‌، پاسخی کوبنده، قاطع و تاریخی به دشمنان اسلام ، انقلاب و ایران خواهند داد.

شیخی‌زاده تصریح کرد: مردم مقاوم این سرزمین سرافراز، بار دیگر نشان خواهد داد که 35 سال توطئه، تهدید، تحریم، بمباران تبلیغاتی و خباثت استکبار جهانی بر عزم و اراده استوار این مردم بزرگ، اثری نداشته است.

وی در پایان تصریح کرد: این ملت متحد و آگاه، همچنان مقتدر و نستوه با صلابت تمام از اسلام ناب محمدی (ص)، اندیشه‌های گرانقدر خمینی کبیر، آرمان‌های شهیدان و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب پاسداری و تبعیت می‌کند.

انتهای پیام/79009/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول