اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهپیمایی 22 بهمن نمایش دلدادگی کرمانشاهیان به انقلاب است

مسئولان، مردم، نهادها، احزاب و تشکل‌های استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار و انقلابی این استان را به شرکت هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

راهپیمایی 22 بهمن نمایش دلدادگی کرمانشاهیان به انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسئولان، مردم، نهادها، احزاب و تشکل‌های استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار و انقلابی این استان را به شرکت هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

حزب مؤتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای آورده است: مردم همیشه در صحنه استان کرمانشاه در روز 22 بهمن یک‌بار دیگر حماسه سیاسی را رقم زده و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام زده و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کنند.

این پیام می‌افزاید: حزب مؤتلفه اسلامی همپای ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کند و هم‌صدا با ملت ایران فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهد.

کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه نیز با صدور بیانیه‌ای ملت همیشه بیدار ایران را برای حضور عظیم و خروشان در 22 بهمن و ایجاد حماسه‌ای دیگر فراخواند که موجبات یاس دشمنان را به ‌وجود آورند.

این پیام می‌افزاید: در این مقطع خاص از عمر پربرکت انقلاب که استکبار با تمام ترفندها و تزویرهایش به میدان آمده تا ملت انقلابی ما را از میدان به در کند، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه در لبیک به رهبر فرزانه انقلاب آمادگی خود را برای حضور پرنشاط در یوم‌الله 22 بهمن اعلام می‌دارد.

در پیام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه آمده است: این انقلاب با حفظ استقلال خود و عدم وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب، موازنه قدرت در جنگ سرد را تغییر داد و به‌عنوان نخستین انقلاب اسلامی مستقل از قدرت‌های استکبار جهانی به ‌ثمر نشست.

این پیام تصریح می‌کند: مردم شهیدپرور، همیشه در صحنه و خداجوی استان کرمانشاه با حضور منسجم و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن همچون سال‌های گذشته با مشت‌های گره کرده انزجار خویش را از دشمنان انقلاب اسلامی خصوصا آمریکا و اسرائیل غاصب برای جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با صدور پیامی از تمامی واحدهای صنعتی، معدنی و فعالان اقتصادی استان برای حضور پرشور و عظیم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

این پیام تصریح می‌کند: حضور پرشور و همیشگی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده اوج اقتدار و یکپارچگی ملت است و مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت می‌رسانند.

بسیج دانشجویی نیز با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم انقلابی و غیور استان کرمانشاه برای شرکت در راهپیمایی غرورآفرین 22 بهمن ماه دعوت کرد.

در این پیام آمده است: سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که نهال انقلاب به درختی تنومند مبدل گشته و از ثمرات این شجره طیبه اسلام و مظلومان عالم بهره‌ها برده و می‌برند.

این پیام تصریح می‌کند: انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ بشر را که به‌ سوی کفر و الحاد می‌رفت به ‌سمت توحید و یکتاپرستی کشاند.

انتهای پیام/2700//چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول