اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خبر داد

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در 50 نقطه از خراسان‌جنوبی

مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال در خراسان‌جنوبی در بیش ‌از 50 نقطه برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در 50 نقطه از خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سخنان اخیر مسئولان آمریکایی مردم ایران همچنان که در دیگر صحنه‌ها حضور پرشور خود را نشان داده‌اند در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه حضور یافته و دوباره با مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

وی با بیان این‌که ملت ایران با هوشمندی و بصیرت این راهی را که آمده‌اند ادامه می‌دهند، تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده این نظام هیچ‌گاه این حرکت و اقتدار رو به رشد ایران را نمی‌توانند تحمل کنند.

مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: دشمنان در پی ناکارآمد جلوه‌ دادن این نظام بوده که مردم با هوشیاری این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

ابراهیم‌زاده افزود: در 22 بهمن‌ماه امسال در بیش ‌از 50 نقطه در استان که شامل مراکز شهرستان‌ها، بخش‌ها و در روستاهای پرجمعیت می‌شود راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی به مسیرهای راهپیمایی در خراسان جنوبی اشاره کرد  و متذکر شد: در بیرجند راهپیمایی 22 بهمن‌ماه ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی آغاز شده و در مسیرهای خیابان حکیم‌نزاری، میدان شهداء، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه داشته و سخنران این مراسم نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

راهپیمایی در شهرستان خوسف ساعت 9 صبح از مقابل بخشداری آغاز و از خیابان مطهری به سمت مسجد جامع خوسف ادامه داشته و سخنران این مراسم مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی است.

راهپیمایی در نهبندان ساعت 9 صبح و در مسیرهای میدان عاشوراخانه، خیابان قائم، خیابان شهدا به سمت میدان امام خمینی برگزار و فرماندار نهبندان جزو سخنرانان اصلی این مراسم است.

همچنین در بشرویه راهپیمایی 22 بهمن‌ماه ساعت 10 صبح آغاز و مردم مسیرهای راهپیمایی که شامل میدان امام خمینی، میدان شهدا به سمت مسجد جامع این شهر می‌شود را طی کرده و فرماندار این شهرستان از سخنرانان اصلی خواهد بود.

راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در درمیان از ساعت 9 صبح از میدان امام رضا(ع) آغاز و از مسیرهای بلوار امام رضا(ع)، میدان ابوذر، بلوار وحدت، بلوار خلیج‌فارس به سمت میدان شهید حمزه‌ای ادامه داشته و امام جمعه خوسف سخنران این مراسم است.

همچنین در سربیشه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سخنرانی و راهپیمایی ساعت 9:30 صبح از مسیر میدان امام خمینی، میدان 17 شهریور، میدان بسیج، خیابان ایثارگران، میدان صاحب‌الزمان(عج)، خیابان مصطفی خمینی، خیابان مطهری، میدان امام به سمت مهدیه این شهرستان ادامه خواهد داشت.

در سرایان مراسم از ساعت 9:30 صبح از میدان بسیج آغاز و در مسیرهای بلوار ولی‌عصر(عج)، میدان قدس، خیابان امام به سمت مصلی ادامه و امام جمعه سرایان در این مراسم سخنرانی می‌کنند.

همچنین مراسم راهپیمایی در زیرکوه از سه‌راهی جهاد آغاز و به سمت میدان آیت‌الله فقیه ادامه و فرماندار این شهرستان سخنران این مراسم است.

در قاینات مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن‌‌ماه از ساعت 9:30 صبح از مسجد جامعه قاینات آغاز و در مسیرهای خیابان امام خمینی، میدان شیرازی، خیابان شهید رجایی، میدان طالقانی به سمت مصلی ادامه و نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی می‌کند.

همچنین در طبس مراسم راهپیمایی از ساعت 9 صبح در باغ گلشن آغاز و شرکت‌کنندگان از مسیرهای بلوار امام خمینی به سمت میدان امام خمینی حرکت کرده و بعد حجت‌الاسلام گازرانی از فضلای حوزه علمیه مشهد در این مراسم سخنرانی می‌کنند.

در فردوس ساعت 9:30 صبح روز سه‌شنبه همزمان با 22 بهمن‌ماه راهپیمایی از میدان انقلاب، خیابان امام خمینی، میدان 15 خرداد، خیابان مدرس به سمت مصلی این شهر ادامه و مدیر بنیاد غدیر خراسان جنوبی سخنرانی می‌کند.

مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ساعت 21 امشب همزمان با سراسر کشور مردم خراسان جنوبی بانگ الله اکبر را مانند سال‌های گذشته سر داده و آسمان مرکز استان نورافشانی می‌شود.

انتهای پیام/22481/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول