اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت راهپیمایی مردم در 22 بهمن

نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین بیانیه‌ای را صادر کردند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین و استاندار قزوین به مناسبت راهپیمایی مردم در 22 بهمن بیانیه‌ای را صادر کردند.

نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین بیانیه‌ای را صادر کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین و مرتضی روزبه استاندار قزوین به مناسبت راهپیمایی مردم در 22 بهمن بیانیه مشترکی را صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: سی و پنجمین سالروز گرامی داشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی آغاز می‌کنیم که فریاد بلند حق خواهی، استقلال و عزت‌طلبی، صلح‌خواهی و ایستادگی ملت شریف و  تاریخ‌ساز ایران اسلامی در فضای منطقه و شرایط حساس بین‌المللی سایه انداخته است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز سربلندی و اقتدار ملی و عزم پولادین ملت که برگرفته از آموزه‌های دین مبین اسلام و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است با حمایت‌ها و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و پایمردی دولت تدبیر و امید بیش از هرزمان دیگری ظهور و بروز یافته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در چنین شرایطی حمایت ملت و پافشاری دولت برآمده از آن بر استقلال و حقوق مسلم و خدشه‌ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند دشمنان قسم خورده و کینه توز را مأیوس و دوستان ما را در اقصی نقاط دنیا شاد و امیدوار کند.

اینجانبان با یادآوری آرمان‌های والای شهیدان و ایثارگران دوران انقلاب اسلامی که خلاصه شده در شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است و در راستای نکوداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های پاک باختگان این شجره طیبه و پاسداشت آرمان‌ها و اهداف بلند معمار بزرگ انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب از عموم مردم شریف، آگاه و ولایتمدار استان قزوین دعوت می‌کنیم که یکبار دیگر همگام با سایر هموطنان و ملت‌های آزاده جهان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور گسترده، حماسی و وحدت آفرین خود را در معرض دید جهانیان قرار داده و حماسه سیاسی دیگری رقم بزنند.

انتهای پیام/2667/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول