اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور عنوان کرد

نمایش وحدت ملی مردم راور در یوم‌الله 22 بهمن

فرماندار راور گفت: مردم همیشه در صحنه و بیدار راور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دوشادوش هم در نمایش وحدت ملی حضور دارند.

نمایش وحدت ملی مردم راور در یوم‌الله 22 بهمن

محمدرضا شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن نماد وحدت مردم ایران در پاسداشت از روش‌های اصیل انقلاب و بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و ولی‌فقیه زمان است.

وی بیان داشت: همه مردم از هر نوع سلیقه و تفکر دوشادوش هم در این نمایش وحدت ملی حضور دارند و حضور حماسی مردم در این راهپیمایی به عنوان عاملی بازدارنده در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا در فضای دنیا و سطح کشور است.

فرماندار راور عنوان کرد: امت همیشه در صحنه و بیدار راور و ایران اسلامی که در مسیر پیشرفت و عدالت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند با حضور حماسی، آگاهانه، انقلابی، پرشور و گسترده خود در صفوفی متحد و یکپارچه در راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن ماه وحدت و اقتدار ملی خود را به منصه‌ ظهور می‌رسانند.

شریفی گفت: ملت ایران با حضور انبوه و به‌موقع خود مشت محکمی بر دهان مستکبران جهانی و مزدوران داخلی آنها که با چهره نفاق، جبهه جدیدی در رویارویی با اسلام و ملت بزرگ ایران گشوده‌اند، می‌کوبند و بار دیگر با نمایش وحدت ملی خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را رسوا می‌کنند.

وی افزود: حضور یکپارچه مردم شهیدپرور راور در راهپیمایی 22 بهمن در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ پاسخی قاطع به یاوه سرایی‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکا و صهیونیسم است و نشان می‌دهد که در برابر آنان عزم و اراده ملی مردم ایران به عنوان اصلی‌ترین گزینه روی میز جمهوری اسلامی است.

به گزارش فارس، راهپیمایی مردم راور روز سه‌شنبه ساعت 9:30 صبح از میدان شهدا تا سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول