اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رجبی:

22 بهمن تمام گزینه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه رسالت انقلاب حمایت از مظلومان است گفت: ملت ایران در روز 22 بهمن چنان حضوری خواهند داشت که همه گزینه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

22 بهمن تمام گزینه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در گردهمایی انجمن‌های ادبی، هنری و فرهنگی دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار کردستان با بیان اینکه در استان‌های دیگر باغ موزه افتتاح شده است، اظهار کرد: در استان کردستان باید جلوتر و سریع‌تر این مسئله انجام می‌شد.

وی گفت: با افتتاح این موزه می‌توان گوشه‌ای از ایثارگری و جانفشانی شهدا را نظاره‌گر بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه عظمت ملت ایران و خون شهدا بسیار بالا است، تصریح کرد: آنان در برابر دشمن بعثی ایثارگری‌های فراوانی انجام دادند که امروز برکت کنونی حاصل شده است.

رجبی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در شرایط بسیار خوب آرمانی و استقلال به تمام معنا به سر می‌‌برد گفت: این موهبت بزرگ، نعمتی از سوی خداوند است که باید قدر آن دانسته شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نیز به عظمت ایران و استقلال ما اذعان دارند خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب به دلیل همین ایستادگی و نثار خون‌های شهدا به وجود آمد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه هیچ کشوری چون ایران با مشکلات و دشمنی‌ها، دست و پنجه نرم نکرده است اظهار کرد: ما همواره ذاتاً به دنبال سازندگی و عمران و آبادانی بوده‌ایم.

سردار رجبی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص موضوع هسته‌ای اظهار کرد: بنا به بیانات ایشان هدف اصلی دشمنان بحث هسته‌ای نیست و آنها دنبال چیزهای دیگری هستند.

وی با بیان اینکه رسالت انقلاب حمایت از مظلومان در سراسر جهان است تصریح کرد: ملت ایران در روز 22 بهمن چنان حضوری خواهند داشت که همه گزینه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه گریزی به دوران پیش از انقلاب و اوضاع کشور در آن زمان زد و گفت: پیش از انقلاب استکبار مأموریت‌های نیابتی را برای حفظ قوا به شاه واگذار می‌کرد.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: دشمنان پس از انقلاب با ارائه تمام امکانات به صدام؛ کمر همت برای نابودی انقلاب بستند، اما با وجود تمام خباثت‌ها و تحریم‌های گوناگون هیچ‌گاه موفق به این کار نشده و نخواهند شد.

انتهای پیام/79012/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول