اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

راهپیمایی 22 بهمن روز نمایش اقتدار ملی است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس راهپیمایی 22 بهمن را نماد استقامت ملت بر سر آرمان‌ها و اصول دانست و گفت: دنیا در این روز بزرگ نحوه حضور مردم را رصد می‌کند پس باید اقتدار ملی خود را در این روز به نمایش بگذاریم.

راهپیمایی 22 بهمن روز نمایش اقتدار ملی است

محمدمهدی مفتح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، الگوی حکومت مردم‌سالار دینی است، افزود: صیانت از دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استقرار نظام اسلامی در ایران به دلیل اتحاد مردم، ولایتمداری و مقاومت است، اظهار کرد: این سه مشخصه همواره باعث رشد و تعالی ایران اسلامی شده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان همواره درصدد ایجاد شکاف در این سه ویژگی‌ بوده‌اند، ادامه داد: با هوشیاری مردم و بصیرت آنان، دشمنان همواره در برنامه‌های خود ناکام مانده‌اند.

وی خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و افزود: حضور باشکوه در این راهپیمایی پشتوانه بزرگی برای تیم مذاکره‌کننده ایران در قبال گروه 1+5 است.

مفتح راهپیمایی 22 بهمن را نماد استقامت ملت بر سر آرمان‌ها و اصول دانست و ابراز داشت: دنیا در این روز بزرگ نحوه حضور مردم را رصد می‌کند پس باید اقتدار ملی خود را در این روز به نمایش بگذاریم.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه بعد از گذشت 35 سال از انقلاب، ایران اسلامی همچنان بر مواضع صلح‌جویانه و استقلال‌طلبانه خود پافشاری می‌کند، پیام 22 بهمن را مبارزه با زیاده‌خواهی استکبار دانست.

انتهای پیام/89002/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول