اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

راهپیمایی 22 بهمن گزینه عملی انزوای سیاسی آمریکا است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ملت مسلمان ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن گزینه عملی انزوای سیاسی آمریکا را نشانه می‌رود.

راهپیمایی 22 بهمن گزینه عملی انزوای سیاسی آمریکا است

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت راهپیمایی 22 بهمن را سنت حسنه مردم ایران برای رساندن پیام حقیقت انقلاب اسلامی به گوش جهانیان دانست و اظهار کرد: تمام مردم در روز باشکوه 22 بهمن به صحنه می‌آیند تا پیمان خود با شهیدان و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی را تجدید کنند.

وی راهپیمایی 22 بهمن مردم ایران را حضور برای سازندگی و استقلال کشور عنوان کرد و افزود: 22 بهمن تجلی همبستگی ملت ایران است.

اشجری، 22 بهمن را تجلی باورمندی مردمی دانست که با گذشت 35 سال همچنان با پیام روشن عدم وابستگی به قدرت‌های بیگانه، توجه به اسلام ناب محمدی (ص) و پیروی از راه روشن ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری راه خود را ادامه می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آشکار شدن خشم درونی دشمن در آستانه راهپیمایی 22 بهمن را به دلیل کینه از حضور مردم ایران خواند و تصریح کرد: دشمن با زبان بازی‌های سیاسی می‌خواهد گزینه روی میز را مطرح کند در حالی که ملت مسلمان ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن گزینه عملی حضور در میدان برای انزوای سیاسی آمریکا و منفور شدن این رژیم حامی تروریسم دولتی را نشانه رفته است.

وی به تجربه حمایت از شورشیان و تکفیری‌های سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: موضوع مذکور نشان می‌دهد حکومت آمریکا تا چه حد برای ریختن خون مردم مسلمان منطقه حریص است.

اشجری برداشت‌های ناصحیح و استکبارمدارانه آمریکا را سبب منفورترین دولت در خاورمیانه دانست و یادآور شد: نفرت مردم ایران از آمریکا نمونه بارز موضوع مذکور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید براینکه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به آمریکا می‌دهند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 35 سال گذشته نشان داده که ملت با حضور معنادار و واکنش‌های انقلابی خود تلاش مذبوحانه دولت آمریکا را از بین برده است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها خوب می‌دانند حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن پیامی برای سرنگونی تمام دیکتاتورها مانند قذافی، بن‌علی و مبارک است و دیری نمی‌پاید که بساط حاکمان جبار در آمریکا به سرنوشت نوکران آنها در منطقه دچار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول