اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس:

ملت ایران در 22 بهمن جواب یاوه‌گویی‌های استکبار را می‌دهد

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌طور قطع ملت ایران در 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار خواهد داد.

ملت ایران در 22 بهمن جواب یاوه‌گویی‌های استکبار را می‌دهد

مراد هاشم‌زهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان در مورد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: به‌طور قطع ما شاهد این خواهیم بود که حضور مردم نسبت به سال گذشته با شکوه‌تر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این‌که ایران می‌خواهد حسن نیت خود را نشان بدهد و استکبار و آمریکا در این امر کار‌شکنی می‌کنند و حرف از گزینه‌های روی میز می‌زنند و ملت ایران را تهدید می‌کنند ولی به‌طور قطع ملت ایران در 22 بهمن‌ماه جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار خواهند داد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در مورد ضرورت حضور در راهپیمایی 22 بهمن اذعان داشت: با توجه به توطئه‌ها و روش‌های گوناگونی که دشمن در تلاش است تا به این ملت ضربه بزند باید ملت هوشیار و بیدار باشد و با حضور در صحنه‌ها وحدت خود را به همگان نشان بدهند.

هاشم‌زهی مهم‌ترین ویژگی مردم ایران را وحدت و توجه به آیات نورانی قرآن و توجه به سیره پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های ملت ایران حرکت و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن است.

وی در مورد مهم‌ترین وظیفه افراد در مورد دستاوردهای نظام خاطرنشان کرد: باید همگان توجه داشته باشیم که دستاوردهای نظام و خون شهدا را پاس بداریم و همه تلاش کنیم تا کشور به بالاترین قله‌های عظمت و افتخار دست پیدا کند.

انتهای پیام/69015/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول