اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر:

22 بهمن در راستای تداوم حماسه سیاسی است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که این روز در تداوم حماسه سیاسی ملت است.

22 بهمن در راستای تداوم حماسه سیاسی است

بابک شمس ناتری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره به اینکه در سالی که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است مردم ایران بار دیگر حماسه‌ای برپا خواهند کرد؛ اظهار داشت: با حضور ملت فهیم و ولایتمدار نوشهر که همواره فرهنگی و فرهنگ دوست بودند 22 بهمن نیز به عنوان روزی به یادماندنی و در راستای تداوم حماسه سیاسی رقم خواهند زد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردند تا دستاوردهای 35 سال پیروزی انقلاب اسلامی را مورد خدشه قرار دهند و برای این کار، اقدامات متفاوت و ترفندهای مشخص و متعددی داشتند، یادآور شد: باید تلاش و همت کنیم و هر کسی در هر جایگاه و پست و منصب و فضای ذهنی و سلایق و عقاید سیاسی که قرار دارد 22 بهمنی را رقم بزنیم که تمام دنیا ببینند و وفاداری همیشگی مردم در تصویرها و نماهای مختلف به جهانیان این موضع را اثبات کند که هیچ خدشه‌ای در ذهنیت مردم و وفاداری آنها به وجود نیامده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با بیان اینکه باید تلاش و همت به کار گرفت و در این راستا اطلاع‌رسانی کرد، بیان داشت: کارهای زیادی انجام می‌شود و خوب است شفاف‌سازی شود و صادقانه با مردم در میان بگذاریم و بگوییم که چه کارهایی شده است و مسئولان اقدامات و دستاوردهای نظام و انقلاب را بیش از پیش به مردم بشناسانند.

وی خاطرنشان کرد: باید این فرصت را از دشمن بگیریم و نگذاریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند و اتفاقاتی را رقم بزنند که خدشه در اذهان به وجود بیاورد.

این مسئول گفت: خوشبختانه در این 35 سال دشمنان موفق نشدند و مطمئنا موفق نخواهند شد و مردم فهیم و ارزشمند نوشهر 22 بهمن بسیار ماندگاری را رقم خواهند زد.

شمس ناتری گفت: اصحاب فرهنگ و رسانه نیز از ساعات اولیه روز 22 بهمن به میدان می‌آیند و بنابراین از مردم می‌خواهیم به صورت خودجوش و با در دست گرفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد راهپیمایی 22 بهمن شوند.

وی اظهار داشت: مردم ما نشان خواهند داد علی‌رغم آنکه سختی‌ها و روزهای پرفراز و نشیب ناشی از بحران برف را داشتند اما می‌آیند تا بگویند همچنان پای نظام ایستاده‌اند و حفظ آرمان‌های امام (ره) و انقلاب برایشان ارزشمند است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در پایان تصریح کرد: از اصحاب خبر و رسانه نیز درخواست می‌شود تا راهپیمایی باشکوه 22 بهمن را به گونه‌ای به تصویر بکشند تا زیبایی آن دو صد چندان شود.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول