اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

114/بهار92

ششمین جشنواره منطقه‌ای شعر انقلاب در سنندج پایان یافت

ششمین جشنواره منطقه‌ای شعر انقلاب امشب در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی سنندج با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

ششمین جشنواره منطقه‌ای شعر انقلاب در سنندج پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رحمان غریبی دبیر اجرایی ششمین جشنواره منطقه‌ای انقلاب در اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: از اول بهمن ماه فراخوان دریافت آثار ششمین جشنواره منطقه‌ای شعر انقلاب به استان‌های غرب کشور ارسال شد.

وی افزود: با اتمام مهلت دریافت آثار خوشبختانه شاهد ارسال 63 اثر به دبیرخانه جشنواره بودیم.

غریبی تصریح کرد: شعرای استان‌های آذربایجان غربی، لرستان، کردستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند و خوشبختانه سطح کیفی و کمی آثار در جشنواره ششم نسبت به دوره‌های قبل به اذعان هیئت داوران بسیار خوب بوده است.

وی افزود: نقش شعرای متعهد انقلابی در بیان ارزش‌ها و مفاهیم اسلامی و انقلابی بسیار مهم بوده و بدون شک برگزاری جشنواره‌های تخصصی در این حوزه می‌تواند نقش بسزایی را در ترویج آرمان‌ها و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در بین نسل جوان جامعه ایفا کند.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره منطقه‌ای شعر انقلاب در ادامه سخنان خود اظهار داشت: پس از بررسی آثار رسیده به جشنواره 14 اثر به عنوان اثر برگزیده برای ارائه در مراسم اختتامیه معرفی شدند.

گفتنی است در ادامه این مراسم از حمدالله قادری از سنندج، منصور منصوری‌نژاد از دهگلان، عیسی فلاحی از دهگلان، طیبه محمدی از گیلان‌غرب، علی قیسوندی از کامیاران، هنگامه الوند، مهدی صفی‌یاری، خلیل مختارنیا هر سه از سنندج، رسول چوپانی از آذربایجان غربی، منصور دولتی از قروه، امجد ویسی از سنندج، زینت کسی‌پور از گیلان غرب، سیدعابد حسینی و ستار محمدی از سنندج به عنوان نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.

علاوه بر تجلیل از افراد برگزیده از اثر فاخر زنده‌یاد شاهرخ اورامی شاعر و نامدار کردستان با عنوان " مهر رضوی در آینه ادبای کرد" رونمایی رسمی شد.

انتهای پیام/79006/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول