اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

113/بهار92

افتتاح 30 دهیاری جدید در شهرستان کامیاران

30 دهیاری جدید بخش مرکزی کامیاران به مجموع دهیاری‌های این شهرستان افزوده شد.

افتتاح 30 دهیاری جدید در شهرستان کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، بخشدار بخش مرکزی کامیاران پیش از ظهر امروز در افتتاحیه این پروژه‌ها اظهار داشت: ایجاد دهیارها در راستای توجه ویژه دولت به روستاها و ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای صورت می‌گیرد.

عطاالله فرهادی عنوان کرد: دهیاری پل ارتباط بین مسئولان و  مردم در روستاهاست است که با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم روستاها مسئولان را در جریان مشکلات قرار داده و در پیشرفت و آبادانی روستاها موثر هستند.

وی ایجاد دهیاری را فرصتی استثنایی برای خدمت به مردم محروم روستاها خواند و خطاب به دهیاران گفت: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستا و همچنین نماینده مردم در دولت هستند که باید به گونه‌ای عمل کنند که مشکلات روستائیان را مرتفع کنند.

فرهادی استفاده از درآمد روستا برای روستا را عادلانه‌ترین اقدام در روستاها دانست و گفت: با توجه به کمبود اعتبارات در سنوات گذشته، امیدواریم طبق برنامه‌های دولت جدید با اختصاص اعتباراتی نیاز و مشکلات روستاها برطرف شود.

وی در ادامه بحث به پیشرفت های ایران پرداخت و گفت: رهبری پیامبرگونه امام راحل بود که امروز کشور ما به این مقام و مقطع از پیشرفت رسیده است.

بخشدار مرکزی شهرستان کامیاران انقلاب اسلامی را نقطه عطف تاریخ ایران دانست و افزود: ایران اسلامی به حمد  الهی امروز به یک خودباوری عظیم دست پیدا کرده است که با وجود فشارهای شدید تحریم‌ها هیچ‌گونه خدشه‌ای بر آن وارد نشده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های همه جانبه ایران در جهان، بیان کرد: کشور ما امروز در تمامی عرصه‌ها تحول و پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

فرهادی همچنین از ایران به عنوان امن‌ترین کشور در منطقه یاد کرد و گفت: این امنیت به برکت نظام اسلامی است.

انتهای پیام/79018/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول