اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

112/بهار92

5 واحد مسکن مددجویی به افراد زیرپوشش بهزیستی در قروه واگذار شد

به میمنت ایام‌الله دهه فجر 5 واحد مسکونی مددجویی به افراد زیرپوشش بهزیستی در قروه واگذار شد.

5 واحد مسکن مددجویی به افراد زیرپوشش بهزیستی در قروه واگذار شد

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان قروه ظهر امروز در حاشیه واگذاری 5 واحد مسکن مددجویی به افراد زیرپوشش بهزیستی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه 41 واحد مسکن مددجویی توسط بهزیستی قروه در حال ساخت است گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی بهزیستی تامین سرپناه برای معلولین و مددجویان است.

حسین رسولی افزود: از 41 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی 27 واحد با مشارکت و آورده مددجو و برای عضویت، ساخت و خرید مسکن مهر به متقاضیان با اعتباری افزون بر 960 میلیون ریال مساعدت می‌شود.

وی افزود: از این تعداد واحد، پنج واحد بهره‌برداری، 13 واحد در شرف واگذاری و 9 واحد هم از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی برخوردار است.

این مسئول افزود: در راستای کمک به مددجویان، 40 میلیون ریال به صورت بلاعوض به صاحبان این واحدها اهدا شده است و 80 میلیون ریال نیز سهم متقاضی است و 120 میلیون ریال تسهیلات کم بهره بانکی به صاحبان طرح پرداخت شده است.

رسولی به واحدهای اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان اشاره کرد و افزود: از 41 واحد مسکونی مددجویان 14 واحد از محل مصوبات سفر رهبری به استان کردستان به صورت رایگان به مددجویان واگذار می‌شود که هم اکنون در مرحله تحویل واحد است.

وی اعتبار این 14 واحد را بالغ بر 3 میلیارد و 80 میلیون ریال اعتبار احداث شده اعلام کرد.

رسولی تعداد افراد زیرپوشش در حوزه اجتماعی را یک‌هزار و 100 نفر در قالب 637 خانوار عنوان کرد و افزود: در حوزه توانبخشی هم 3 هزار و 100 معلول به صورت مستمر و غیرمستمر از حمایت‌های این نهاد برخوردار هستند.

به گفته رسولی، در حال حاضر 33 مهدکودک، 14 مرکز غیردولتی توانبخشی و ترک اعتیاد و 2 مرکز خیریه نگهداری معلولان زیرنظر اداره بهزیستی قروه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/79009/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول