اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

تجلیل 2000 حافظ قرآن در مدارس «چاروسا»

با حضور مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد 2000 حافظ قرآن در مقاطع مختلف مدارس «چاروسا» تجلیل شدند.

تجلیل 2000 حافظ قرآن در مدارس «چاروسا»

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، عصر امروز و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از 2000 حافظ قرآن در مقاطع مختلف مدارس چاروسا تجلیل شد.

هادی زارع‌پور در این مراسم اظهار کرد: قرآن کریم برای هدایت بشر نازل شده است و برای دست‌یابی به گنجینه‌های ارزشمند آن، باید خود را مخاطب آیات خدا قرار داد و درباره آن به تفکر و اندیشه بپردازد زیرا تمام عزّت و ارزش ما مسلمانان سرچشمه از این کتاب الهی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: روشنگرى‏هاى پروردگار در قرآن مجید نسبت به مسائلى است که براى انسان مجهول بوده، یا قبول نمودنش براى انسان مشکل است البته، در قرآن مجید، انسان‏ها باید با تخصّص به کتاب خدا مراجعه و از این روشنگرى‏ها استفاده کند.

وی تصریح کرد: خداوند عظمت و حکمت خود را در قرآن کریم، منشا تنزیل قرآن می‌داند و همه مشاهده می‌کنیم که همه اسماء خداوند در قرآن متجلی است.

وی با بیان اینکه اهالی قرآن اهل تقوا، صبر، توکل، علم و معرفت هستند و قرآن راهی برای نجات بشریت از غفلت است.

زارع‌پور ابراز کرد: خداوند از طریق قرآن علم را به بشریت عرضه کرده که بدون آن انسان‌ها راه به جایی نمی‌برند.

وی گفت: زیباترین آیات الهی آیات قرآنی هستند و قرآن متعلق به همه بشریت است چرا که همه انسان‌ها بر اساس فطرت الهی خلق شده‌اند و قرآن همان ندای حقیقی و واقعی فطرت بشری است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرآن کتاب هستی است که همه حقایق در آن نهفته شده و راه سعادت و کمال و جلوه نور علم و حکمت خدا است و تنها دستاویز روشنگر راه بشر از ظلمات و پیچیدگی‌های زندگی است.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: چاروسا با 2020 دو هزار بیست نفر حافظ قرآن بیشترین حافظ قرآن را در استان دارد و همین نشانه این است که دانش‌آموزان این مناطق چقدر قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار می‌دهند و باید قدر‌دان آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول