اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

625 دانش‌آموز حافظ قرآن در گچساران تجلیل شدند

با حضور معاون پرورشی اداره‌ کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از 625 دانش‌آموز حافظ قرآن در گچساران تجلیل شد.

625 دانش‌آموز حافظ قرآن در گچساران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و با حضور حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان، معاون پرورشی اداره‌ کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد حافظان دانش‌آموزان این شهرستان تجلیل شدند.

در این مراسم از 625 حافظ قرآن در مقاطع مختلف تحصیلی مدارس گچساران تجلیل و قدردانی شد.

حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان، معاون پرورشی اداره‌ کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: قرآن کتاب الهی و آسمانی بوده که از وحی به پیامبر اکرم(ص) برای هدایت و تکمیل ارشاد بشریت نازل شد.

وی افزود: قرآن معجزه‌ای جاویدان و همیشگی بوده که فرازمانی بودن آن و کاربرد در همه اعصار از ویژگی‌های منحصر به فرد این چراغ هدایت‌گر است.

معاون پرورشی اداره‌ کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تفاوت عمده میان معجزات دیگر پیامبران و پیامبر اسلام در این است که معجزات دیگر پیامبران برای زمان و عصر خاصی اتفاق افتاده است اما معجزه پیامبر اسلام(ص) برای همه بشریت و در همه اعصار نازل شده است.

شجاعیان با تأکید لزوم بر تبیین و ترویج فرهنگ قرآن‌آموزی در جامعه گفت: با گذشت هزاران سال از نزول قرآن به زمین هنوز رازهای ناشناخته بسیاری در متن این کتاب آسمانی برای هدایت و پیشرفت بشریت نهفته است.

وی ابراز کرد: آموزش قرآن در حوزه‌های متنوع و مختلف این کتاب آسمانی سبب آشنایی و تعلیم نسل‌های مختلف از آموزه‌های دینی و در نتیجه از بین رفتن بسیاری از ناهنجاری‌های دینی، اخلاقی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می‌شود.

شجاعیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش و همت مربیان قرآنی در گچساران بیان کرد: دانش‌آموزان گچسارانی دارای پتانسیل و استعداد مطلوبی در حوزه مسائل مذهبی به ویژه حفظ و قرائت قرآن دارند که امیدواریم این روند در آینده توسعه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/82001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول