اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه خبر داد

تجلیل از فرزندان موفق شهدا در کنگره 411 شهید کهگیلویه

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با اشاره به برگزاری کنگره 411 شهید شهرستان در 29 بهمن، تجلیل از فرزندان موفق شهدای کهگیلویه را از جمله برنامه‌‌های این کنگره عنوان کرد.

تجلیل از فرزندان موفق شهدا در کنگره 411 شهید کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت دهه فجر و در راستای تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهیدان، امشب رئیس و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران با دو خانواده‌ معظم شهید در دهدشت دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام خسروی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تعاون روستایی، رستمی، مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد و سلیمانی، رئیس تعاون روستایی کهگیلویه حضور داشتند.

بهنام صمدی‌فرد در حاشیه این مراسم، هدف از سرکشی به خانواده‌های شهدا را دلجویی و بررسی مشکلات و درخواست‌های آنان عنوان کرد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: شهدا بهترین راه و مسیر را انتخاب کردند که امید است بتوانیم گوشه‌ای از زحمات، تلاش‌ها و از خود گذشتگی این عزیزان را جبران کنیم.

این مسئول صبر و استقامت خانواده‌های شهدا را ستودنی خواند و ابراز داشت: ایثارگران، رزمندگان آزادگان، جانبازان و خانواده‌های شهدای عزیز با پیروی از دستورات دین مبین اسلام و نیز منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و در راه پاسداری از خاک مقدس کشورمان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

صمدی‌فرد تعداد شهدای شهرستان کهگیلویه را 411 شهید عنوان و تصریح کرد: سه تن از شهدای خفته در گلزارهای شهدای این شهرستان گمنام هستند.

به گفته صمدی‌فرد کهگیلویه مزین به وجود 22 شهید فرهنگی،108 شهید بسیجی، 107 شهید دانش‌آموز، 11 شهید کارمند، 16 شهید انتظامی، 46 شهید ارتش،15 شهید ورزشکار و 15 شهید دانشجو در سطح شهرستان است.

وی با اشاره به وجود 10 شهید روحانی در کهگیلویه، از شهیدان تقوی و نورالدینی به شهدای شاخص روحانی شهرستان یاد کرد و گفت: تعداد هفت خانواده دو شهیدی در کهگیلویه وجود دارد.

صمدی‌فرد از برگزاری کنگره 411 شهید شهرستان در 29 بهمن ‌ماه جاری خبر داد و ابراز داشت: تقدیر از فرزندان موفق شهدا از جمله برنامه‌های این کنگره است.

انتهای پیام/82016/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول