اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

102 دانش‌آموز نخبه نیشابور تجلیل شدند

به مناسبت دهه مبارک فجر از 102 دانش‌آموز نخبه و افتخارآفرین نیشابور با حضور مسئولان تجلیل شد.

102 دانش‌آموز نخبه نیشابور تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ظهر امروز در این مراسم در جمع دانش‌آموزان، دانشجویان و افتخارآفرینان کنکور، المپیادهای علمی و برگزیدگان جشنواره خوارزمی ضمن تبریک ایام دهه فجر، نخبگان و برگزیدگان را طلای منابع علمی کشور دانست و گفت: استعداد بزرگ‌ترین نعمت و ظرفیتی بوده که خدا به شما هدیه داده است و در کنار آن دغدغه و مسئولیت شما نیز افزون خواهد شد.

رمضان نیری افزود: شناخت خود، خودباوری، خودشناسی، خودکنترلی و خودارزیابی عواملی است که بسیاری از نابسامانی‌ها و عوامل محیطی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به حساسیت زمانی دوران نوجوانی اضافه کرد: این دوران از جمله مهم‌ترین و کلیدی‌ترین دوران زندگی است.

این مسئول تصریح کرد: موفقیت، حادثه‌ای نیست و با راه و رسم و راهکار مشخص دست‌یافتنی است و 3 رکن اساسی در آن نقش زیرساختی دارد.

نیری ادامه داد: یکی از این ارکان، دانستن چشم‌انداز و افق نگاه، داشتن عزت نفس بالا، انتخاب اهداف بلند و باور داشتن قابلیت‌های موجود در خود است.

وی گفت: رکن بعدی برنامه‌ریزی بر رفتار و زمان خود و رکن سوم در راستای کسب موفقیت، تلاش و پشتکار در مسیر درست همراه با استفاده از قابلیت‌های موجود است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نیشابور در این مراسم گفت: قبل از انقلاب اسلامی تمام گروه‌های مختلف منتظر این بودند که اعلام کنند دین قدرت حکومت ندارد اما کاری که حضرت امام خمینی (ره) به همراه شما انجام داد این تئوری را در حوزه عمل در دنیا باطل کرد و گفت دین می‌تواند قدرت حکومت داشته باشد.

سیدجواد قوامی‌نژاد به سخنان امام راحل اشاره کرد که فرمودند 22 بهمن باید سرمشق ما باشد و در طول زندگی نسل‌های آینده این پیروزی بزرگ باید باقی بماند.

وی خطاب به دانش‌آموزان رمز موفقیت را در توکل، تفکر، تصمیم، تلاش، تحرک و تنظیم امور دانست و اطلاعات لازم را در این زمینه ارائه کرد.

محمدیوسف سپهری‌راد مدیر اسبق آموزش و پرورش نیز ضمن اظهار خرسندی از وجود این تعداد نخبه و برگزیده در این شهرستان اظهار کرد: این توفیقات در سایه تلاش، همدلی، اتحاد و پشتکار تمامی نیروهای آموزش و پرورش و حرکت دانش‌آموزان در مسیر درست به دست می‌آید.

در پایان از 102 برگزیده، افتخارآفرینان کنکور، المپیادهای علمی و برگزیدگان جشنواره خوارزمی با اهدای لوح یادبود و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول