اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایلام تصرح کرد

تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی 22 بهمن

فرماندار ایلام گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در ایلام اندیشیده شد.

تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ولی‌الله حیاتی ظهر امروز در نشست هماهنگی برپایی آیین راهپیمایی 22 بهمن در ایلام اظهار داشت: نقش فعال مردم در دوران انقلاب سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

فرماندار ایلام گفت: مردم هوشیار کشورمان به رهبری امام راحل این انقلاب را به ثمر رساندند و دست رژیم سابق پهلوی را از این سرزمین مقدس کوتاه کردند.

وی ادامه داد: حضور باشکوه و گسترده مردم کشورمان سبب پیروزی و شکل گیری انقلاب شکوهمند ایران اسلامی شد و این موضوع بر کسی پوشیده نبوده و نیست.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا باید در سی و پنجمین سالگرد این رویداد بزرگ قرن مردم همیشه در صحنه کشورمان از جمله مردم ایلام در این راهپیمایی حضوری دشمن شکن داشته باشند.

حیاتی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن یکی از حضورهای گسترده و جدی مردم کشورمان در حمایت و استمرار آرمان‌های بلند امام راحل و لبیک به فرمان رهبری است.

راهپیمایی 22 بهمن ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه از محل میدان 22 بهمن آغاز و طی مسیر خیابان آیت‌الله حیدری ، چهار راه رسالت تا میدان شهید کشوری ادامه خواهد یافت.

سخنران مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز کشور خواهند بود.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر راهپیمایی، نمایشگاه‌های هنری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، اجرای سرود یک هزار و 357 نفری دانش آموزان و حرکات رزمی توسط ورزشکاران از برنامه‌های جنبی خواهد بود.

انتهای پیام/2246/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول