اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن پزشکان عمومی آذربایجان غربی:

درآمد پزشکان بخش خصوصی کافی نیست

رئیس انجمن پزشکان عمومی آذربایجان غربی گفت: درآمد پزشکان فعال در بخش خصوصی برای زندگی آنها کافی نیست.

درآمد پزشکان بخش خصوصی کافی نیست

ولی رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: درآمد پزشکان بخش خصوصی ناکافی بوده و برای زندگی و هزینه‌های شغلی آنها به هیچ عنوان تکافو نمی‌کند، به طوری که افزایش سرسام آور هزینه‌های اقلام و تورم حاکم در بازار به مشکلات آنها می‌افزاید.

وی میزان تعرفه خدمات درمانی را ناچیز دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه میزان تعرفه خدمات درمانی کم بوده و از طرف دیگر پزشکان با تورم موجود در بازار اقلام مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند، عده‌ای از پزشکان برای پر کردن این شکاف مجبور شده و به ارتکاب تخلفی به عنوان زیرمیزی روی می‌آورند.

رستم‌زاده با تاکید بر اینکه با وجود همه مشکلاتی که تصریح کردیم، تخلف دریافت زیرمیزی قابل اغماض نبوده و در صورت گزارش با جدیت برخورد می‌کنیم، اضافه کرد: پلمپ مطب و محرومیت از طبابت از جمله مجازات‌هایی است که برای متخلفان در قانون لحاظ شده و در رسیدگی‌ها به آن موارد حکم می‌شود.

رئیس انجمن پزشکان عمومی آذربایجان غربی با اظهار به اینکه در این ارتباط نباید انگشت اتهام را به سوی همه گرفت، اظهار داشت: عده قلیلی مرتکب این عمل خلاف قانون می‌شوند، که اگر فشارهای اقتصادی مختلف از جمله مالیات‌های سنگین وجود نداشت، به یقین با این معضل کمتر روبه‌رو می‌شدیم.

وی لازمه برخورد قاطع با این قبیل متخلفان را شکایت و گزارش‌دهی اقشار مختلف جامعه دانست و اظهار داشت: از مطرح کردن گنگ و مبهم معضل زیرمیزی باید خودداری کرده و در صورت مشاهده و برخورد با چنین مواردی مردم باید به صورت دقیق و روشن مسئله را گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/61002/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول