اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام معاونت فناوری وزارت بهداشت:

اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی به سمت تحقیقات بین‌المللی بروند

قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: با توجه به پتانسیل‌ها و زیر ساخت‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعضای هیأت علمی باید به سمت تحقیقات بین‌المللی بروند.

اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی به سمت تحقیقات بین‌المللی بروند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاهین آخوندزاده شامگاه شنبه در کارگاه یک روزه مقاله نویسی به زبان انگلیسی که در سالن اجتماعات بیمارستان شهدای خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه، انتقال تجربیات برای تولید علم سایر دانشگاه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است .

وی تصریح کرد: زیر ساخت‌ها، مرکز تحقیقاتی و نیروی انسانی محقق و توانمند در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای انجام تحقیقات بین المللی وجود دارد.

مدرس کارگاه مقاله نویسی به زبان انگلیسی اضافه کرد: یکی از خروجی‌های پژوهش، مقاله علمی است که باید در مراکز علمی بین المللی ثبت شود در غیر این صورت نمی‌توانید ادعا کنید این مقاله کار شما است.

آخوندزاده خاطرنشان کرد: هر سال در سطح ملی و بین المللی رتبه دانشگاه‌های علوم پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد و تعداد مقالات علمی در افزایش رتبه دانشگاه‌ها در سطح ملی و بین المللی تأثیر بسزایی دارد.

قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز اظهار داشت: وضعیت پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطلوب است و راه‌اندازی مرکز تحقیقات بالینی ایده خوبی بوده است که کمک بسزایی در ارتقا وضعیت پژوهشی دانشگاه می‌کند.

وی تأکید کرد: برای اینکه پژوهش‌های بالینی پیشرفت بسزایی داشته باشد باید ریاست و معاونت آموزشی دانشگاه همکاری با معاونت پژوهشی داشته باشند.

به گزارش فارس؛ کارگاه مقاله‌نویسی به زبان انگلیسی ویژه اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سالن اجتماعات بیمارستان شهدای خلیج فارس به همت معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

مدرسین این کارگاه آقای شاهین آخوندزاده قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و آقای دکتر افشین استوار معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بودند.

انتهای پیام/66006/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول