اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد:

دستاوردهای پزشکی از برکات انقلاب اسلامی است

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: دستاوردهای پزشکی 35 ساله انقلاب از ثمرات برکات انقلاب اسلامی است.

دستاوردهای پزشکی از برکات انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بروجرد، جعفر حیدری ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بیان داشت: ایران اسلامی در این 35 سال پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه پزشکی و تولید انواع داروها داشته است.

وی ادامه داد: جوانان ما در تولید و ساخت دارو تا حدودی خودکفا شده‌اند که این امر نشانگر توانمندی و پیشرفت علم پزشکی در ایران است.

این مسئول اضافه کرد: در دوران طاغوت مردم ایران حق دخالت در هیچ اموری حتی علوم پزشکی وقت را نداشتند و مجبور بودیم که پزشکان بیگانه در ایران به درمان مردم بپردازند، اما امروز با مهیا شدن زمینه‌های پزشکی در این عرصه به پیشرفت‌هایی در زمینه‌های گوناگون و مبارزه با سخت‌ترین بیماری‌ها از جمله انواع سرطان‌ها و تولید انواع واکسن‌ها و داروها رسیده‌ایم که این از برکات این انقلاب و امام و شهدا است.

لازم به ذکر است، در این مراسم جمعی از بسیجیان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان بروجرد حضور داشتند و در پایان به قید قرعه به شش نفر در این جشن جوایزی از طرف پایگاه مقاومت بسیج شبکه بهداشت و درمان بروجرد اهداء شد.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ2003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول