اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

برگزاری جشن بزرگ فجر روستایی در منطقه «شوتاور چاروسا»

با حضور جمعی از مسئولان و مردم جشن بزرگ فجر روستایی در منطقه «شوتاور چاروسا» برگزار شد.

برگزاری جشن بزرگ فجر روستایی در منطقه «شوتاور چاروسا»

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، عصر امروز و با حضور جمعی از مسئولان و مردم منطقه «شوتاور»، جشن بزرگ فجر روستایی برگزار شد.

 این تجمع بزرگ روستاییان در چاروسا با همکاری ادارات مختلف چاروسا از جمله آموزش و پرورش برگزار شد و برنامه‌های مختلف و متنوعی از جمله نمایش، طنز و سرودهای محلی اجرا شد.

احمد الهی در این جشن روستایی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود بلکه همان‌گونه که بسیاری از دولتمردان آمریکایی، اسرائیلی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌‌اند، انقلاب از دیدگاه آنان انقلاب اسلامی زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.

وی ادامه داد: نهضتی که در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید، امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا خاطرنشان کرد: ملت ایران هر سال با حرکت خود در 22 بهمن، دشمن را در جاى خود متوقف و وادار به عقب‌نشینى کرده است.

الهی با دعوت مردم این منطقه در مراسم 22 بهمن گفت: راهپیمایى 22 بهمن مظهر اقتدار ملى است؛ مظهر حضور مردمى و اراده و عزم ملى ملت ایران است که مرد و زن و پیر و جوان، در همه‌ شرایط به خیابان‌ها مى‌آیند و خودشان را در سرتاسر کشور در مقابل چشم بینندگان قرار می‌دهند.

وی در پایان عنوان کرد: 22 بهمن روز شکوه عظمت ایران اسلامی است و عظمت زمانی بزرگ است که همه مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، روستایی و عشایری در این جشن بزرگ شرکت کنند و امسال با عزت‌تر از سال‌های دیگر در جشن بزرگ انقلاب شرکت می‌کنند. 

انتهای پیام/82009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول