اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/303

ملکوتی‌خواه: تفکر جوان ایرانی دشمن را به انفعال و شکست کشانده است

فرماندار شهرستان پیشوا تفکر جوان ایرانی را زمینه انفعال و شکست دشمن عنوان کرد.

ملکوتی‌خواه: تفکر جوان ایرانی دشمن را به انفعال و شکست کشانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، عباس ملکوتی‌خواه در جمع مردم و مسئولان شهرستان پیشوا ضمن بیان تبریک و شادباش ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران که بسیاری از معادلات بین‌المللی به‌ویژه توطئه‌های استکبار علیه جهان اسلام را برهم زد، دارای پیام‌های بسیاری برای نسل‌های مختلف است که باید با برنامه‌ریزی مناسب، این پیام به جوانان و نوجوانانی که دوران مبارزات انقلاب را درک نکردند، به درستی منتقل شود.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در حوزه‌های داخلی و خارجی داشته که از این میان می‌توان به موفقیت در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و علمی اشاره کرد که قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست.

وی در ادامه با اشاره به دستاورهای انقلاب اسلامی افزود: تقویت جبهه ضد استکباری و ضد صهیونیستی، مبارزه با افکار مادی و طاغوتی، توجه به شخصیت زن و جایگاه او در جامعه، تقویت بنیان خانواده، محرومیت‌زدایی در کشور، انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها و بسیاری از ارزش‌های دیگر با ظهور انقلاب اسلامی در کشور نمایان شدند که تا قبل از پیروزی ارزشمند انقلاب اسلامی متروک مانده بودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا به اهداف خبیث سردمداران و سلطه‌گران غرب اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب همواره دنبال این هدف بوده و هستند که با تخریب فرهنگ و لشگرکشی فرهنگی، سمت و سوی دلخواه خود را در مقابله با انقلاب اسلامی پیاده کنند چراکه با این هدف می‌توانند به چپاول سرمایه و ثروت ملت پرداخته و خودناباوری را ترویج کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ولی در تاریخ انقلاب اسلامی تفکر جوان ایرانی همواره دشمن را به انفعال و شکست کشانده است و جوانان ایران اسلامی این بار نیز با هوشیاری و آگاهی به مبارزه فرهنگی با آنان می‌پردازند تا دشمن همیشه ناکام و شکست خورده باقی بماند.

فرماندار شهرستان پیشوا بر لزوم تشریح و تبیین اهداف انقلاب بر جوانان و نسل‌های آینده تاکید کرد و گفت: رشادت دلیرمردان و شیرزنان در زمان به ثمر نشستن انقلاب باید برای جوانان بیش از این تبیین شود.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول