اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/290

ساورعلیا: اطاعت از مراجع در عصر غیبت برای مردم واجب است

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان‌های ورامین و قرچک گفت: اطاعت از عالمان دینی و مراجع تقلید در عصر غیبت برای مردم واجب است.

ساورعلیا: اطاعت از مراجع در عصر غیبت برای مردم واجب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ساورعلیا بعدازظهر امروز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که توسط طلاب جنوب تهران برگزار شد، با تبریک و تهنیت ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) و ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با ذکر حدیثی از امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: در عصر غیبت برای مردم واجب است که از عالمیان دینی اطاعت کنند.

امام جمعه موقت جوادآباد و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان‌های ورامین و قرچک؛ بانوان را ناجیان تاریخ خواند و گفت: نقش بانوان در وقایع تاریخی همواره مهم بوده و هست، حضرت خدیجه (س) را ببینید که ناجی و حامی پیامبر (ص) بوده است.

این مسئول سپس به بیان خاطراتی از شکنجه‌ها و فعالیت‌های خود در زمان قبل پرداخته و افزود: برای این انقلاب زحمت‌های زیادی کشیده شده است و باید قدر آن را بدانیم.

وی در ادامه به نعمت ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: مصر را ببینید، انقلابشان پیروز شد اما چون قدردان نعمت آن نبودند و رهبری دینی و ولایت نداشتند قومی دیگر بر آن‌ها مسلط شد.

امام جمعه موقت جوادآباد عنوان کرد: این اتفاق به دلیل ناسپاسی مصری‌ها و کفران نعمت بود، قدر نعمت رهبری را بدانیم و شکرگزار باشیم.

این گزارش حاکی است، همزمان با 19 بهمن ماه و هشتمین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، دفاع همه‎جانبه، اقتدار و امنیت ملی» نامگذاری شده است جشن پیروزی انقلاب به همت طلاب جنوب پایتخت و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری امام جمعه خیرآباد، تعدادی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ورامین و طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران کوثر (س) برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول