اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

291/ مطلع فجر

ابراهیمی: نگاه دولت به بخش خصوصی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: بخش خصوصی باید در تمام نقاط کشور وارد کار شود، نگاه دولت به بخش خصوصی است و زمینه برای سرمایه‌گذاری باید در تمام شهرستان‌ها فراهم شود.

ابراهیمی: نگاه دولت به بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نصرالله ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان قرچک از مسئولان خواست تا زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی در شهرها فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: نگاه دولت به بخش خصوصی است و تا زمانیکه مردم به کمک دولت نیایند موفق نخواهد بود، همکاری مردم با دولت در تمام زمینه‌ها همواره در سخنان گهربار امام راحل و رهبری معظم انقلاب نمایان بوده است.

این مسئول ایمان به خدا و سودرسانی به بندگان خدا را سرلوحه کار مسئولان نظام عنوان کرد و بیان داشت: نکته با اهمیت در این روز این است که بدانیم این انقلاب خون بهای هزاران شهید بوده که در راه دین و خدا و رضای خدا گام برداشته‌اند پس مسئولیت در این نظام سنگین است.

وی با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) به ویژگی‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام بزرگوار که به‌عنوان بنیانگذار این حکومت اسلامی محسوب می‌شود با دو مؤلفه خدامحوری و تکلیف‌گرایی این حکومت دینی را به‌وجود آورد.

ابراهیمی یادآور شد: برخورداری از مرجعیت و فقاهت، بهره‌گیری از علوم مختلف و توکل به خدا از مهمترین ویژگی‌های امام محسوب می‌شود و مبارزه ایشان نیز بر پایه معنویت و مقابله با کفر بود. امام با تأسی از حماسه عاشورا این انقلاب را هدایت کرد و حماسه حسینی بود که پایه‌های انقلاب را تقویت کرد.

مسئولان و مردم اتحاد را تقویت کنند

ابراهیمی با بیان اینکه درخشندگی نظام را در این می‌دانیم که بین مردم و رأس حکومت و مسئولان وابستگی و نزدیکی خاصی برقرار است، افزود: اصلی‌ترین وظیفه مردم و مسئولان حفظ و تقویت وحدت و یکپارچگی است و همه برای پاسداری از خون شهدا این انتظار را از یکدیگر داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران به ویژگی‌های خدمتگزاری از دید امام و رهبری اشاره کرد و گفت: خدمتگزاری صادقانه، بی‌ریا و بی‌منت همواره مدنظر بزرگان این انقلاب بوده است.

وی به خدمات دولت یازدهم نیز اشاره‌ای کوتاه داشت و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در شرایطی کار خود را آغاز کرده که تحریم‌ها فشار جدی بر مردم می‌آورند اما این دولت با بهره‌گیری از فرامین مقام عظمای ولایت و در چارچوب سیاست‌های کلی نظام حرکت کرده است. دشمنان نیز که همواره در پی اعمال توطئه‌های جدید هستند خوشبختانه با شکست مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/2462/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول