اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت گرفت

برگزاری همایش شعر فجر استان همدان در اسدآباد

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی همایش شعر فجر استان همدان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد برگزار شد.

برگزاری همایش شعر فجر استان همدان در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، عصر امروز همایش شعر فجر استان همدان در شهرستان اسدآباد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار، جمعی از مسئولان شهرستان و شاعران شهرستان‌های مختلف برگزار شد.

در این همایش بعد از اجرای موسیقی سنتی، شاعران شهرستان‌های اسدآباد، نهاوند، رزن، همدان، فامنین، کبودراهنگ، ملایر و بهار حضور داشتند، به سرودن اشعار منتخبی خود پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه همایش فجر استان برای دومین‌ بار در شهرستان اسدآباد برگزار شده، اظهار داشت: این همایش به صورت متوالی در سال گذشته و امسال در دهه فجر برگزار شده است.

علی صفری با اشاره به اینکه تعداد 80 اثر از اشعار شعرای شهرستان‌های مختلف به استان ارسال شده، افزود: از این تعداد اثر ارسال شده به استان 15 اثر پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه شاعران به سرودن اشعار انتخاب شده خود می‌پردازند، اضافه کرد: سه داور استانی اثرهای شعرا را داوری می‌کنند.

در ادامه این همایش اثر «هر دانه به خاک افتد» از علی سلیمانی، «عینک پدر یزرگ» از محمد صارمی‌ شهاب از همدان، «کودکم» از حجت یحیوی از رزن، «آفتاب» از طاهره خاکریزی از اسدآباد، «شبی که رفت» از غلامرضا بهاری از شهرستان بهار به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

همچنین از شهرستان اسدآباد، اثرهای « انقلاب ایران، حماسه‌ای بی‌نظیر» و «روزهای التهاب» به ترتیب از آقایان سید رضا ابوالقاسمی و محمدرضا متقی رتبه یازدهم و هفتم را کسب کردند.

همچنین معصومه‌سادات حسینی، محمدنبی سیف‌ندیم، مصطفی پورکریمی، نعمت‌الله معماریان، غفار حاجی‌ئی، زهرا کولیوند، زهرا ترکاشوند و جواد مصطفوی به ترتیب حائز رتبه‌های نهم، دهم، ششم، هشتم، چهاردهم، دوازدهم و سیزدهم شدند.

انتهای پیام/89008/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول